شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به آغاز تامین خون مورد نیاز مصدومان حوادث پیش از رسیدن به بیمارستان گفت: میانگین موجودی خون در کشور دو برابر شده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در شبکه‌های اجتماعی خارجی آزادی بیان ما را محدود می‌کنند و حتی اخیرا در پی حادثه تروریستی به حرم شاه‌چراغ، هشتگ آرتین و آرشام را هم پاک کردند.

وب‌گاه فرارو

متهم رد اتهام قتل گفت: من کسی را نکشتم و در ماجرای مرگ صدف، هیچ نقشی نداشتم. فقط به خاطر خودنمایی نزد دوستانم گفته بودم که وقتی پدر او با ازدواج ما مخالفت کرد صدف را آزار دادم و بعد هم او را از ارتفاع به پایین انداختم، اما اشتباه کردم و نباید چنین دروغ‌هایی را مطرح می‌کردم. حالا هم قسم می‌خورم که مرتکب چنین کاری نشده‌ام.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلای گفت: ایران هم قربانی تغییر اقلیم است و هم در رده بزرگترین منتشرکنندگان گازهای گلخانه‌ای قرار دارد و سهمی معادل 2/14 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای جهان را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانا

14روز گذشته رئیس جمهور طی حکمی محسن منصوری را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد، اما تاکنون گزینه جدید استاندار تهران از سوی دولت مردان اعلام نشده است حال این سوال مطرح است که چرا استانداری بدون سکان دار است و مسئولان چه کسی را جایگزین محسن منصوری خواهد کرد؟!.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ملل جمعیت جهان را اعلام کرد. سازمان ملل این رشد بی‌سابقه را نتیجه سطح بالای مداوم نرخ باروری در برخی کشورها دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست اداره کل شهرداری تهران به صورت مستمر از آماده باش عوامل خدمات شهری برای بارش های احتمالی و تأمین تجهیزات برف روبی در سطح مناطق شهر تهران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز به نقل از گزارش کارنگی اروپا نوشت: پس از بحران اقتصادی 2009، اتحادیه اروپا چالش‌های مختلفی را تجربه کرده است. چالش‌های مانند هجوم پناهندگان، برگزیت، همه‌گیری کرونا و حمله روسیه به اوکراین، تعدادی از این بحران‌ها هستند. قابل پیش‌بینی است که دایره جغرافیایی و تعداد این چالش‌ها روند افزایشی خواهند داشت. رقابت‌های ژئوپولیتیکی، آشوب در مناطق همجوار،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران و برف در اکثر مناطق کشور خبر داد. شنبه هفته آینده با خروج سامانه بارشی از کشور جو نسبتاً پایداری در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

679 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شده که بیشترین رقم در 12 روز کاری اخیر به شمار می‌رود که این میزان خروج پول حقیقی نسبت به روز یکشنیه رشد 118 درصدی را نشان می‌دهد

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - پدر "راستین اسلامی" کودک 2 ساله اراکی که در حمله تروریستی چهارم آبان 1401 به حرم مطهر شاهچراغ (ع) مجروح شده است، گفت: پسرم از زمان وقوع حادثه تاکنون سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و هنوز در بیمارستان بستری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه اگر اتفاقی ماننید سیل یا طوفان در تهران رخ دهد، فاجعه به بار می اید.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - "راستین اسلامی" کودک 2 ساله اراکی که همراه با پدربزرگ و مادربزرگش در حمله تروریستی چهارم آبان 1401 به حرم مطهر شاهچراغ (ع) مجروح شده است، تاکنون سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و هنوز در بیمارستان بستری است. روایت تلخ پدرش از این واقعه را ببینید و بشنوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان 12 سال بعد از مرگ دختر مورد علاقه‌اش به آزار و قتل او متهم اما در نهایت تبرئه شد.