یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

مفسر تلویزیون امارات فرهاد مجیدی را کاندیدای احتمالی جانشینی کارلوس کی روش تلقی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر از نجات 13 دانش آموز گرفتار در ارتفاعات «چشمه لادر» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به طور معمول، بیشترین موارد حمله قلبی در افراد بالای 45 سال مشاهده می‌شود، اما معمولا علائم آن پس از سن 30 سالگی بروز می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چند سال اخیر قیمت مسکن با تغییرات بسیاری روبه رو بوده است و این تغییرات موجب به وجود آمدن قیمت های بالا و باورنکردنی مسکن‌ها شده از این رو متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود به اداهای اخیر واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس ترکیه جسد 5 افغان را که با ضربات چاقو کشته شده بودند، در یک آپارتمان در آنکارا، پایتخت این کشور پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، گفت: منتظریم، هر زمانی طرح مجلس در این زمینه نهایی شد ما در دولت مطرح کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو با حضور در لیست تیم ملی پرتغال برای جام جهانی 2022 در جمع تاریخ‌سازان قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: نباید فضای مجازی را فیلتر کرد تا محتوای تولیدی دشمن دیده نشود بلکه باید با تولید محتوای دینی، دشمن را در این شبکه ها مستاصل کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه آمریکایی از شاگردان کی روش در آستانه جام جهانی تمجید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه موقت تهران گفت: رئیس قوه قضاییه اخیرا در جلسه شورای‌عالی قضایی در فراخوانی مهم خطاب به تمام جریانات سیاسی، گروه‌ها و دسته‌جات مردم گفت که هرکس هر ابهام، سوال، انتقاد و یا اعتراضی دارد، در خدمت آن‌ها هستیم؛ این اقدام خوب، مطالبه‌ی مردم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افسردگی انرژی‌تان را می‌گیرد و وجودتان را خالی و کاملا خسته و درمانده می‌کند. این وضعیت توان و اشتیاق درمان شدن را از شما می‌گیرد، اما حتی تغییر‌های بسیار کم در سبک زندگی‌تان می‌تواند در مسیر مبارزه با افسردگی موثر باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دیپلمات ارشد روز پنجشنبه به نشریه پولیتیکو گفت که احتمالا در نشست هفته آینده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین، قطعنامه ای انتقادی علیه ایران به دلیل عدم همکاری مناسب با آژانس تصویب خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر شبکه کودک بابت پخش گزارش حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) از این شبکه، عذرخواهی کرد و درباره جزییات ماجرا به ارائه توضیحاتی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس چهارشنبه توانست دهمین روز صعود متوالی خود را پشت سر بگذارد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویری از شی جین پینگ رئیس جمهور چین در لباس نظامی، جنجالی بزرگ در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. بر اساس ادعای رسانه‌های اروپایی، شی جین پینگ به ژنرال‌های ارتش اعلام کرده تا آماده جنگ باشند.