یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

شور جام جهانی به بزرگ ترین میدان پایتخت رسید.

خبرگزاری دانا

مدیر کل مدیریت بحران در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد و تدابیر پیش بینی شده برای بحران های پیش رو توضیح داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی واژگونی اتوبوس در محور هندیجان - دیلم 12 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: مراسم رونمایی از چک الکترونیک فردا (شنبه 21 آبان) با حضور رئیس‌کل بانک مرکزی و وزرای اقتصاد و صمت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

24 ساعت بعد از مشخص شدن لیست نهایی انگلیس برای جام جهانی، رسانه‌های کشور از ترکیب احتمالی این تیم در بازی با ایران رونمایی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واژگونی اتوبوس در محور هندیجان - دیلم و مصدومیت 12 نفر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابوترابی فرد گفت: این چه رفتاری است که برای دستیابی به قدرت لابی می کنند این کار با اندیشه دینی سازگار نیست باید به دنبال شایستگان رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ک سناتور بلژیکی گفت: زلنسکی را صرفا باید "عروسک خیمه شب بازی آمریکا که از روی غرور عقده داشته و به جنگ کشیده شد" تلقی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 14 استان کشور خبر داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: هنوز احمدی‌نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است و در مقابل روحانی، خاتمی، کروبی و میرحسین موسوی در آن مجمع حضور ندارند لذا در عین حال که افرادی نظیر احمدی‌نژاد جریان انحرافی خوانده می‌شوند و جریان اصولگرا هم آنها را انحرافی می‌داند اما نقش تعیین کننده‌ای در حاکمیت دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرهای غیر رسمی از این حکایت دارد که امید ابراهیمی جام جهانی را از دست داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند ساعت پیش از مراسم عروسی دختر جوان خانه را با هدف آرایشگاه ترک کرد اما هرگز به آنجا نرسید؛ دوربین های مداربسته علت ناپدید شدن عروس خانم را فاش کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از سفر هیات بزرگ تجاری روسیه به ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس اقتصاد کلان بر این باور است که ناآرامی‌های سیاسی در هفته‌های اخیر منجر به افزایش خروج سرمایه و منفی تر شدن حساب سرمایه‌ای کشور شده‌است که به افزایش نرخ ارز دامن می‌زند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر شبکه کودک بابت پخش گزارش حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) از این شبکه، عذرخواهی کرد و درباره جزییات ماجرا به ارائه توضیحاتی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است به فاصله ما از شایسته سالاری باز می گردد.