یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی پیمان یوسفی درحال نقد به وعده‌های آماده‌سازی کیش برای جام جهانی بود که از پشت صحنه به او گفتند زیاد حرف نزن!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهوری ایران در ویژه‌برنامه شبکه المیادین لبنان برای پوشش تحلیلی اتفاقات اخیر در ایران گفت، هر جا لازم باشد، ایران به دشمنان یا طرف‌های دخیل در توطئه علیه ایران واکنش نشان خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تهران، با انتشار استوری درخصوص لباس روحانیت، از مردم خواست تا به این لباس توهین نکنند.

خبرگزاری مهر

دزفول - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: واژگونی خودروی نیسان وانت حوالی روستای سید عنایت دزفول باعث مرگ یک نفر و مصدومیت 9 نفر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای نسبت به تماس‌های مشکوک برای دعوت به اغتشاشات و تخریب اموال عمومی از سمت سازمان تروریستی منافقین هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لباس شخصی‌ها دخالت کردند یا نه؟ اگر آری، چرا فرمانده نیروی انتظامی از آنان با عناوین دیگر یاد می‌کند و اگر نه پس آن جماعت موتورسوار بدون لباس پلیس کی بودند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

عاطفه رمضانی کاپیتان خاتون بم با انتشار یک استوری در اینستاگرام خبرساز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیوی یکی از میوه‌های سرشار از ویتامینC است که می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. این میوه همچنین، آنتی‌اکسیدان فراوانی دارد که مصرف منظم آن در پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی‌عروقی و بعضی سرطان‌ها نقش دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان روز جمعه در بیانیه‌ای به ابراز نگرانی از برنامه هسته‌ای ایران پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه جمهوری آذربایجان خبر داد امروز سفیر ایران را برای پیگیری چند موضوع فراخوانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار خانگی حساس خود مقابل چین تن به شکست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چک الکترونیکی آخرین مرحله از اجرای اصلاح قانون چک است و با پیاده سازی و اجرای سامانه چکاد، امکان صدور چک الکترونیکی نیز فرآهم خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رئیس‌جمهور اوکراین با طرح ادعاهای بی‌اساس گفت که روسیه به دنبال دستیابی به موشک‌های بالستیک ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله اظهار داشت: ما گروه‌های مقاومت به عنوان بخش بزرگی از مردم لبنان رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که به مقاومت اطمینان خاطر دهد. ما رئیس جمهوری شجاع می‌خواهیم که نترسد و امتیاز ندهد و منافع ملی را بر ترس خود مقدم دارد و قابل خرید و فرو ش نباشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد که میانگین قیمت هر مترمربع مسکن تهران در شهریور امسال از 43 میلیون تومان عبور کرده و یک کارگر برای خانه‌دار شدن در تهران ناچار است یک‌سوم حقوق خود را به مدت 135 سال پس‌انداز کند، کاری که عملاً غیرممکن است!

وب‌گاه الف

یک کارشناس آب با بیان اینکه آبخیزداری تنها ایجاد سازه در بالادست نیست اظهارکرد: آبخیزداری یک رویکرد حفاظتی و مدیریتی است و برای انجام آن به صورت حقیقی و واقعی باید تمام فعالیت‌های توسعه محورانه متوقف شوند.