یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده باش نیروهای امدادی در 5 استان کشور با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی بازیکنان را به مرخصی فرستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید، مشکلی در عرضه مرغ نداریم و قیمت آن کم تر از نرخ مصوب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر اعلام کناره‌گیری معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وی با رد این موضوع تاکید کرد: انگیزه من برای دفاع از حق مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه نه تنها کم نشده، بلکه بیشترهم شده است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند گفت: بسیاری از صاحب نظران معتقدند دنیا در حال وارد شدن در نظم نوین جهانی، که رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان بیان کردند و یکی از بازیگران قطعی این نظم نوین، ایران اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران صادر شد و با توجه به ارزیابی‌ها، هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان زیباسازی شهر تهران درباره درج نام اشتباه یک نویسنده در بیلبوردهای شهری به مناسبت هفته کتاب توضیح داد.

خبرگزاری دانا

صفرزاده گفت: واژگونی تریلر در محور بروجرد - اشترینان یک مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

لباس شخصی‌ها دخالت کردند یا نه؟ اگر آری، چرا فرمانده نیروی انتظامی از آنان با عناوین دیگر یاد می‌کند و اگر نه پس آن جماعت موتورسوار بدون لباس پلیس کی بودند؟

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: انفجار ترقه دست ساز در اتاقک نگهبانی شهرک صنعتی منجر به سوختن و مصدومیت مرد جوان و بروز خسارت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالمندانی که به دنبال کاهش روند از دست دادن حافظه هستند ممکن است از حل جدول کلمات متقاطع بهره ببرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این ویدئو تصاویری از لحظه چپ کردن یک تریلی حاوی بار گوشت را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال بازار طلا و جواهر از کاهش حدود 1.5 میلیون تومانی حباب قیمت سکه با واگذاری اوراق سکه دربورس کالا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران همراه با رعد و برق در مناطق مستعد تگرگ، بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و وزش باد شدید از جمعه تا شنبه در مناطقی از شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل هواشناسی استان تهران، با صدور هشدار زرد رنگ از پایداری نسبی هوا و سکون جو، عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش آلاینده‌های جوی ویژه ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون از جمعه تا اواخر وقت شنبه در مناطق مرکزی و نیمه‌جنوبی استان تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امانی گفت: متاسفانه در سوله ها تاریخ مواد غذایی گذشته و فاسد است، تعدادی از این سوله ها هم استفاده ای جدا از کاربری خود دارد.