دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل با قرائت بیانیه‌ای به حمایت از ناآرامی‌های اخیر ایران پرداخت.

خبرگزاری دانا

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بیانیه گروه 7 در خصوص تحولات داخلی ایران، خلاف منشور ملل متحد بوده و عملا محرک و مروج اغتشاش و حملات تروریستی در داخل ایران است و صادر کنندگان این بیانیه باید در قبال این مواضع به ملت ایران پاسخگو باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکزیت فوریت های استان اردبیل از فوت 6 نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری درخصوص حادثه آموزشگاه دخترانه آرمینه مصلی نژاد و فیلم منتشر شده از سوی رسانه ها اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

، مدرک هویتی «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» عامل اصلی حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز که عضو داعش بود، منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: امروز 6 شهروند اردبیلی به علت مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز عملیات و هدایت بحران فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: امروز 6 شهروند اردبیلی به علت مسمومیت با گاز مونواکسید کربن جان باختند.

وب‌گاه عصر ایران

6 نفر شامل 2 کودک، 2 مرد و 2 زن، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بسیاری از کشورهای اسلامی مانند اندونزی و مالزی نیز شرایط مشابهی برقرار است‌. زنان در این کشورها از موتورسیکلت برای انجام امور روزانه، رفت‌وآمد در سطح شهر و... استفاده می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

متأسفانه در اثر این حادثه 6 نفر شامل 2 کودک، 2 مرد و 2 زن در حالت جمود نعشی، قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارگان مطبوعاتی نزدیک به حزب موتلفه اسلامی نوشت؛ در بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها، مقالات و مصاحبه‌های برخی اصلاح‌طلبان نه‌تن‌ها هیچ نشانی از محکوم کردن جنایات آمریکا در فتنه اخیر نیست بلکه برعکس به‌قصد همراهی و همیاری با دشمنان اسلام و ایران، مطالبی را مطرح می‌کنند که ذهن مردم را از مسئله اصلی و دشمن واقعی ملت دور کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بیانیه گروه 7 در خصوص تحولات داخلی ایران، خلاف منشور ملل متحد بوده و عملا محرک و مروج اغتشاش و حملات تروریستی در داخل ایران است...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدرک هویتی عامل تیراندازی حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ و تصویر هماهنگ‌کننده اصلی در کنار وی منتشر شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال رسانه ای نوشت: متاسفانه تابوسازی در میان عده‌ای گاه چنان بی‌مبناست که به وهن دین می‌انجامد.

خبرگزاری دانا

سردار حسین اشتری گفت: مردم سیستان و بلوچستان در برهه های مختلف تاریخ علاقه خود را به کشور و نظام نشان داده‌اند و این غیرت‌آفرینی‌ها در صیانت از وطن هرگز از اذهان مردم و تاریخ پاک نخواهد شد.