دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از دو خواهر در بازجویی‌ها به بازپرس جنایی تهران گفت: من و خواهرم و پسرعمه‌ام با دستور مادرم نقشه گروگانگیری را اجرا کردیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

الهام افکاری یکی از عوامل اصلی شبکه های ایران اینترنشنال در ایران بازداشت شد

خبرگزاری دانا

پس از تلاش چند باره رسانه های معاند و ضد انقلاب که در طی هفته های گذشته در مورد پروژه کشته‌سازی در شهرهای مازندران شکل گرفت این بار شهرستان آمل هدف رسانه های ضد انقلاب قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور ایران اسلامی روز پنجشنه در جریان سفر یکروزه به شهرستان پاکدشت، از بیمارستان زعیم این شهرستان بازدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با فرا رسیدن دهه اول نوامبر انتظارها به سر رسید و با برگزاری انتخابات، ایالات متحده و سرزمین های اشغالی شاهد گردش قدرت است. اکنون ناظران با حساسیت تاثیرات این گردش های قدرت را بر سرنوشت توافق هسته ای دنبال می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی که روز پنجشنبه به شهرستان پاکدشت سفر کرده است، به منظور دیدار با مردم این شهرستان وارد مصلای نماز جمعه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئولانی که رای به ممنوعیت موتور سواری زنان داده‌اند، لطف کنند و بگویند چه فرقی بین زن ترک نشین و زن راننده موتور وجود دارد؟ اصلا چرا موتور سواری زنان ممنوع است؟

خبرگزاری دانا

با عنایت به ویژگی های فردی و شخصیتی افرادی همچون خانم صدف بیوتی و حبیب مفتاح بوشهری، اگر این افراد اصالتا آمریکایی و یا فرانسوی بودند، قوانین حاکم در آن کشورها و همچنین نحوه نگرش جامعه غربی به ایشان، اجازه نمی‌دادند که در آن جامعه، نقشی فراتر از یک آرایشگر و یا یک تنبک زن را ایفا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازگشت دوباره بنیامبن نتانیاهو به قدرت خبر خوبی برای حامیان توافق هسته ای با ایران به شمار نمی رود.

وب‌گاه 55 آنلاین

زنی 40 ساله با ریختن ماده آتش زا روی خودش اقدام به خودسوزی کرد دلیل این خودسوزی مشخص نیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازگشت دوباره بنیامبن نتانیاهو به قدرت خبر خوبی برای حامیان توافق هسته ای با ایران به شمار نمی رود.

وب‌گاه فرارو

خیلی سوال مهم و البته واضحی است. مسئولانی که رای به ممنوعیت موتور سواری زنان داده‌اند، لطف کنند و بگویند چه فرقی بین زن ترک نشین و زن راننده موتور وجود دارد؟ اصلا چرا موتور سواری زنان ممنوع است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از لحظه دستگیری الهام افکاری، حین خروج از مرز منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مادرم می‌گفت زن افغان به‌خاطر بچه‌هایش حاضر است هرکاری انجام بدهد و تهیه یک‌میلیارد تومان پول برای او کاری ندارد. اما این پول زندگی ما را تکانی می‌داد و می‌توانستیم از فقر نجات پیدا کنیم.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مادرم هرازگاهی برای هواخوری به پارک محل می‌رفت و زن افغان هم بچه‌هایش را به همان پارک می‌آورد. آنها با یکدیگر دوست شده بودند و مادرم متوجه شده بود که زن افغان وضع مالی نسبتا خوبی دارد.