دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشت قرمز در نوزدهم آبان 1401 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردم سعی می‌کنند از چیز‌هایی که باعث ناراحتی آن‌ها می‌شود اجتناب کنند، پس چرا از چیز‌هایی مانند فیلم‌های ترسناک وحشتناک لذت می‌برند؟ دلیل آن چیزی است که به عنوان «پارادوکس وحشت» شناخته می‌شود.

خبرگزاری دانا

عسگری فرماندار سنندج گفت: آب شهر سنندج که به دلیل شکستگی لوله اصلی از شب گذشته قطع شده بود، وصل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استادیار دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گفت: در دنیای چند قطبی سیاست‌های فشار دیگر جواب نمی‌دهد، حرکت جهان به این سمت و سو را به نفع جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زنی40 ساله با ریختن ماده‌ای اشتعال‌زا بر روی خود در محوطه امامزاده عبدالله شهریار اقدام به خودسوزی کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: اعتراض جوانان به همین تناقض‌های بزرگ و کوچک است. بی‌عدالتی و تبعیض بسیار آزار دهنده است. آدمی فقر و مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کند اما تبعیض را نه.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در سه جاده خبر داد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه‌سنگین در سه جاده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 29 هزار و 111 تومان (بیست و نه هزارو صد و یازده تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از دو خواهر در بازجویی‌ها به بازپرس جنایی تهران گفت: من و خواهرم و پسرعمه‌ام با دستور مادرم نقشه گروگانگیری را اجرا کردیم.

خبرگزاری دانا

مسمومیت با گاز منوکسید کربن همچون قاتلی است که همه ساله با شروع فصل سرما و رواج استفاده از وسایل گازسوز، در سکوت کامل جان تعدادی از هم‌وطنان را می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در سفر به شهرستان پاکدشت گفت: امروز نوکری برای مردم بزرگترین افتخار برای ما مسئولان است./ فارس

وب‌گاه عصر ایران

از محدودیت های جدید طالبان بر زنان تا سفر "شان پن" به اوکراین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا اسماعیلی می‌گوید:«این مورد متناقضی است که در کشور ما زنان می‌توانند ترک موتورسیکلت بنشنینند اما نمی‌توانند راننده آن باشند. این یک کج‌سلیقگی بوده که باید اصلاح شود. موتورسواری حقی است که بسیاری از زنان که به آن علاقمند بوده‌اند از آن محروم شده‌اند».