دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه الف

وزیر دفاع انگلیس در تداوم اظهارات ضدروس مقامات غربی ادعا کرد که مسکو به تدریج در حال شکست در جنگ اوکراین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه ایران، به شهروندان ایرانی برای سفر به استرالیا توصیه هایی ارائه کرد و در نهایت توصیه کرد که به این کشور سفر نکنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در 26 بهمن در استان گلستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

به همه هم‌وطنان گرامی و بویژه دانشجویان، پژوهش‌گران و اساتید دانشگاه‌ها توصیه می‌گردد به دلیل سوابق موجود در مورد احتمال بازداشت خودسرانه و استرداد به دولت‌های متخاصم با جمهوری اسلامی ایران بدون هرگونه دلیل موجه، در مورد سفرهای غیرضروری به استرالیا تجدیدنظر نمایید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: این سازمان مسئول سیاستگذاری و نظارت برامور فرهنگی بین‌المللی است و با تصویب سیاست‌ها و بسته‌های حمایتی در زمینه‌های متنوع فرهنگی و مشارکت حداکثری دستگاه‌های مرتبط و فعالیت جدی رایزنان فرهنگی، شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی - بین‌المللی خواهیم بود.

وب‌گاه عصر ایران

سید اسماعیل خطیب: دشمن دنبال «پروژه ویران‌سازی» ایران است دقیقا طبق مدلی که در سوریه، عراق، لیبی، افغانستان و یمن اجرا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام خطیب در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR گفت: سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌» های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند و این شبکه‌ها اغتشاشگران را در صحنه هدایت می‌کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته وزیر اطلاعات قبل از شروع آشوب‌ها به افسران اطلاعاتی بیگانه از جمله مأموران دستگاه فرانسه به صورت مستقیم رسیدیم و تعدادی از آنها را دستگیر کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فاطمه هاشمی نوشت: روز یکشنبه پانزدهم آبان مجدداً، همراه مامان نگران به ملاقات فائزه و مهدی رفتیم و موفق به ملاقات شدیم. عکس‌العمل مامان در مواجهه با فائزه در زندان جالب بود.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام خطیب در گفت‌وگو با رسانه KHAMENEI.IR گفت: سرویس‌هاس جاسوسی دشمن به‌صورت لحظه‌ی به «نارسانه‌» های فارسی‌زبان خبر و تصویر می‌دادند و این شبکه‌ها اغتشاشگران را در صحنه هدایت می‌کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیراطلاعات‌درمصاحبه‌باسایت‌رهبر‌انقلاب‌تاکیدکرد‌که‌هوشیاری‌سربازان‌گمنام‌امام‌زمان‌مانع‌توطئه‌دشمن‌جهت‌اقدام‌تروریستی‌در‌صنایع‌هوایی‌اصفهان شد.

خبرگزاری مهر

وزیر اطلاعات هدف از آشوب‌های اخیر را ویران ساختن ایران و اجرایی کردن طرح‌هایی دانست که پیش از این در کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن اجرا شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ژنرال باکتیبیک بیک بولاتوف وزیر دفاع قرقیزستان در مورد مسائل مهم منطقه به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دشمن برای انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان برنامه‌ریزی کرده بود که خنثی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر باقری با اشاره به نگاه ویژه دولت جدید جمهوری اسلامی ایران در ارتقاء سطح همکاری با کشورهای همسایه و منطقه آسیای مرکزی گفت: با توجه به روابط متعادل و خوبی که بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان وجود دارد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های دفاعی در ابعاد مختلف آموزشی، عملیاتی و اطلاعاتی اعلام می‌کند.