دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

گودرزی گفت: تصادف در آزادراه بروجرد - خرم‌آباد 3 کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شمخانی گفت: ایران از هرگونه ابتکاری برای آتش بس و صلح بین روسیه و اوکراین از طریق گفت‌وگو، حمایت کرده و آماده نقش آفرینی برای پایان جنگ است.

خبرگزاری دانا

پازوکی گفت: 47میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل به زیرساخت‌های استان لرستان تخصیص پیدا کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وی همچنین تقویت همکاری های چند جانبه در سازمان های منطقه ای به ویژه شانگهای را برای بهره گیری هوشمندانه از ظرفیت های قابل تبادل کشورهای عضو ضروری دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیده توران میرهادی (خمارلو) (زاده 1306 در شمیران - درگذشته 18 آبان 1395 در تهران) استاد ادبیات کودکان، نویسنده و کارشناس آموزش و پرورش و شخصیت برجسته فرهنگی است. میرهادی بیش از شصت سال در گستره آموزش و پرورش و فرهنگ و ادبیات کودکان کوشید و در این راه یکی از چهره‌های تأثیرگذار سده کنونی ایران است. او به همراه همسرش محسن خمارلو به مدت 25 سال مجتمع...

خبرگزاری مهر

معاون آب و آبفای وزارت نیرو، از آبگیری سد "چم‌شیر" در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اجرای این طرح از جمله اقدامات کلیدی و ارزشمند وزارت نیرو به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه حمایت مردم سند افتخار انتظامی کشور است، گفت: مردم با غیرت سیستان و بلوچستان در برهه های مختلف علاقه خود به نظام را نشان داده اند.

خبرگزاری دانا

کمبود زیرساخت‌های بهداشتی درمانی بخش مرکزی شهرستان زهک موجب بروز مشکلات بسیاری برای بیماران این منطقه شده است.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: مردم کشور اعم از عرب، ترک، لر، بلوچ و فارس و سایر اقوام در تمام مذاهب اعم از مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی توطئه خبیثانه دشمن بار دیگر خنثی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اینسا نوشت: موتورسواری زنان در ایران، موضوعی است که هرازچندگاهی به آن پرداخته شده و دوباره به فراموشی می‌رود، حتی رای دیوان عدالت اداری به نفع موتورسواری زنان نیز مشکلی را در این خصوص حل نکرده و پلیس راهنمایی و رانندگی باز هم اعلام کرد که رای دیوان عدالت اداری درباره موتورسواری زنان قابل تسری به عموم نیست، در این شرایط یک کارشناس ارشد ترافیک و از مسئولان پیشین پلیس راهور معتقد است که...

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اتحاد شیعه و سنی دشمنان را عصبانی کرده گفت: مردم سیستان و بلوچستان در برهه‌های مختلف تاریخ علاقه خود را به کشور و نظام نشان داده‌اند و این غیرت آفرینی‌ها در صیانت از وطن هرگز از اذهان مردم و تاریخ پاک نخواهد شد.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر از احتمال وقوع سیل در بوشهر و خوزستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وضعیت اجرای 40 مصوبه اخیر ستاد مدیریت بحران پایتخت را تشریح کرد.