دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش های مجلس، مدیریت هوشمند پیمایش خودروها را راهکاری جذاب و درآمد زا برای مردم در جهت بهبود ترافیک و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا و زمینه ساز حمل و نقل عمومی رایگان دانست.

وب‌گاه فرارو

مرادی‌پور گفت: براساس هشدار فوری سازمان هواشناسی تا دو ساعت آینده در نیمه جنوبی استان بوشهر و نیمه غربی استان خوزستان شاهد بارش شدید باران و احتمالا وقوع سیل خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان در برهه‌های مختلف تاریخ علاقه خود را به کشور و نظام نشان داده‌اند و این غیرت‌آفرینی‌ها درصیانت از وطن هرگز از اذهان مردم و تاریخ پاک نخواهد شد.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای امنیت ملی کشورمان با بیان اینکه خطر تروریسم و افراطی گری همچنان امنیت منطقه و جهان را تهدید می‌کند بر لزوم استمرار و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و بین المللی؛ برای دفع کامل خطرات این پدیده شوم تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قادری با بیان اینکه اعتراض در هر نظامی امر پذیرفته شده ای است، تاکید کرد: اینکه بخواهیم برای همه امور تمام مردم را راضی نگه داریم امری امکان پذیر نیست. نظام و انقلاب باید به گونه ای برخورد کنند که اغتشاشات و اعتراض ها از هم جدا شده و اغتشاشگران خود را پشت سر معترضین مخفی نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات امنیتی لبنان اعلام کردند، طی چهار ماه اخیر هشت گروهک تروریستی وابسته به داعش منحل و 30 تن از عناصر آن بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان اورژانس کشور گفت: اغتشاشگران به 150 دستگاه آمبولانس بیش از 100 میلیارد تومان آسیب وارد کردند در حالی که بیشترین سطح رضایتمندی مردم از دستگاهها، به اورژانس تعلق دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، "محمد جوانبخت" معاون آب و آبفای وزارت نیرو در حاشیه بازدید از کارگاه سد و نیروگاه چم‌شیر با بیان این مطلب که عملیات احداث و بهره‌برداری طرح چم‌شیر از 10 سال گذشته آغاز شده است، گفت: اجرای این طرح از جمله اقدامات کلیدی و ارزشمند وزارت نیرو به شمار می‌رود. به گفته معاون آب و آبفای وزارت نیرو، با بهره‌برداری از این طرح در شرایط...

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت توجه به موضوع پدافند غیرعامل، از ممیزی ایمنی بیش از 35 هزار واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شمخانی با تبیین ابعاد جنگ ترکیبی نظام سلطه علیه ملت ایران و آثار تحریم های ظالمانه آمریکا تصریح کرد: گسترش همکاری‌های دوجانبه و منطقه ای به ویژه با کشورهای همسایه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های راهبردی کشورمان به شمار می‌رود.

وب‌گاه الف

شتاب ماشین‌ها در شهر زاهدان بیشتر از حد مجاز است. انگار کن یک سوخت‌کش در جاده‌ای دور در حال فرار باشد. شیشه‌ی ماشین‌ها هم دودی‌اند. انگار آدم‌ها همواره در حال پنهان کاری باشند. در این فرار و پنهان‌کاری و همچنین بی‌اعتمادی، سر در آوردن از اتفاقی تلخ مانند هشتم مهر زاهدان، واقعا سخت است. هر چند به نظر می‌رسد علت اصلی بیشتر اتفاقات در سیستان و بلوچستان همین‌ها باشند: پنهان‌کاری و بی‌اعتمادی...

وب‌گاه الف

نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه که به تهران سفر کرده است، صبح امروز با علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای امنیت ملی گفت: ایران از هرگونه ابتکاری که منجر به آتش بس و صلح بین روسیه و اوکراین بر پایه گفت‌وگو انجام شود استقبال و حمایت نموده و آماده ی نقش آفرینی برای پایان جنگ می‌باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در استان گلستان شهر گرگان خبر داد و گفت: پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را تا اول بهمن ماه سال جاری از طریق سایت و یا ایمیل سازمان ارسال کنند. دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر محور‌های مقالات را بدین شرح اعلام...

خبرگزاری دانا

گودرزی گفت: تصادف در آزادراه بروجرد - خرم‌آباد 3 کشته و 3 مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شمخانی گفت: ایران از هرگونه ابتکاری برای آتش بس و صلح بین روسیه و اوکراین از طریق گفت‌وگو، حمایت کرده و آماده نقش آفرینی برای پایان جنگ است.