پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس گفت: ما همیشه به دنبال این بوده‌ایم که کشورهای اسلامی با یکدیگر یکپارچه و متحد باشند، اما برخی دولت‌های منطقه با دخالت‌های خارجی، به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و بین کشورهای اسلامی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

وزارت امور خارجه ایران 10 شخص و چهار نهاد آمریکایی از جمله فرمانده سنتکام و معاونش، سازمان سیا، بنیاد اتحاد علیه ایران هسته‌ای و گارد ملی آمریکا را تحریم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرفسور فرهود از سالم‌بودن وضعیت جسمانی خود خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای 10 فرد و 4 نهاد آمریکایی را در لیست تحریمی خود قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی استان خوزستان با صدور هشدار نارنجی از بالا رفتن ضرایب ناپایداری و احتمال تشکیل گرد و خاک همرفتی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

اشخاص و نهادها مشمول ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حسابهای بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است مدعی شد که لندن تحرکات ایران در این زمینه را زیر نظر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.

خبرگزاری مهر

در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، 4 نهاد و 10 فرد آمریکایی به لیست تحریم‌های ایران اضافه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

الکسی دی دوف، سفیر جدید فدراسیون روسیه در ایران امروز در شروع ماموریت خود با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنان تاریخی لولا بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برزیل و شکست سمبل راست افراطی، بولسونارو را ببینید.

خبرگزاری دانا

برداشتی متفاوت از تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی حرم حضرت شاهچراغ که در تاریخ 7 آبان در مشهد مقدس برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور در اعتراض و محکومیت اغتشاشات اخیر و نیز محکومیت جنایت تروریستی حادثه شیرزا به میدان آمدند.

خبرگزاری مهر

شوش - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بر لزوم انتقام سخت از عاملان و آمران اقدام تروریستی در حرم شاه چراغ (ع) شیراز تاکید کرد.