پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانادا تحریم‌هایی را علیه چهار فرد و دو نهاد ایرانی به بهانه نقض حقوق بشر اعمال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افسانه نادی پور سفیر کشورمان در دانمارک جزئیاتی از حمله تروریستی یک مهاجم در تاریخ 15 مهرماه به خود و سفارتخانه جمهوری اسلامی در کپنهاگ را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت نیوزیلند دوشنبه (31 اکتبر / نهم آبان) اعلام کرد گفت‌وگوهای رسمی دوجانبه حقوق بشری با ایران را تعلیق کرده و مدعی شد با توجه به این‌که حقوق اولیه انسانی در ایران نقض می‌شود، رویکردهای دوجانبه دیگر قابل ادامه یافتن نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل گفت: فیلتر اینستاگرام و واتس‌آپ با مصوبه شورای امنیت کشور مسدود شده اند و به دلیل مشارکت با دشمن در حوزه بر هم زدن امنیت کشور بوده. تا زمانی که این شرکت‌ها تعهدات لازم را به کشور بدهند که تابع قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند با مصوبه شورای امنیت قابل تداوم خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینستاگرام در حال حاضر با مشکلات پلتفرم در سطح بین‌المللی مواجه است که برخی از حساب‌های کاربری به همین دلیل به حالت تعلیق درآمده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سبزیجات منبع غنی انواع ویتامین‌ها هستند و باید روزانه آن‌ها را مصرف کرد، اما روزانه چقدر از گروه سبزیجات در رژیم غذایی خود بگنجانیم و چگونه آن‌ها را مصرف کنیم؟.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ناصر بوریطه» وزیر خارجه مغرب (مراکش) شامگاه امروز دوشنبه باز هم ادعاهای واهی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی با ابراز رضایت و خوشحالی از بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی و شرایط فنی این تیم، گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه را در جام جهانی کسب کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طراحان کشور در پی عملیات تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پوسترهایی را طراحی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده خبر داد که تاجزاده به زندان اوین منتقل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه البرز با اشاره به بارش شدید باران در راه‌های این استان گفت: رانندگان باید با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی طولی حرکت کنند تا سبب ایجاد حوادث احتمالی رانندگی نشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روز‌ها با پیک آنفلوآنزا روبرو هستیم و بسیاری افراد با علائم سرماخوردگی به مراکز درمانی می‌روند، اما در بسیاری موارد این بیماری سر از آنفلوآنزا در می‌آورد. در این گزارش همراه ما باشید تا تفاوت این دو بیماری را بشناسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تغییر شرایط جوی به دو سطح نارنجی و زرد در برخی از نقاط کشور از امروز دوشنبه (8 آبان) تا جمعه (13 آبان) هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری استاندار تهران ظهر دوشنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی بهارستان با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر میزان ساخت و ساز‌های غیر مجاز در استان تهران کاهش بافته است اظهار داشت: در خصوص ترغیب و تشویق مردم به ساخت و ساز‌های قانونی و مجاز دولت طرح‌های مشوق را در نظر دارد. استاندار تهران در خصوص وضعیت بهارستان گفت: این شهرستان نیازمند توجه مدیریتی...