پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

زومیت نوشت: گمرک اعلام کرد گوشی‌های آیفون14 واردشده به کشور با شیوه مسافری قاچاق نیست و رجیستر کردن آن در حوزه اختیارات گمرک نیست.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس گفت: ما همیشه به دنبال این بوده‌ایم که کشورهای اسلامی با یکدیگر یکپارچه و متحد باشند، اما برخی دولت‌های منطقه با دخالت‌های خارجی، به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه و بین کشورهای اسلامی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله ایی به بزرگی 3.9 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) نیکشهر استان سیستان و بلوچستان را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صنایع حدود سه و بخش خانگی حدود هشت درصد کل آب کشور را مصرف می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل بیمه سلامت استان تهران از شروع اجرای طرح دارو رسان خبر داد و گفت: بدون تردید این طرح در جهت رفاه حال بیمه شدگان اجرا شده و مراجعه بیماران به داروخانه ها به شدت کاهش پیدا می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد احتمال تعطیلی مدارس با توجه به شیوع آنفلوآنزا، گفت: تلاش دولت بر عدم تعطیلی مدارس است زیرا در کرونا صدمات و آسیب‌های زیادی به سیستم آموزش کشور وارد و منجر به افت تحصیلی شد البته اگر شرایط سخت شود نسبت به تعطیلی مدارس اقدام می شود و در حال حاضر تصمیمی برای تعطیلی مدارس نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیکر شهیدان هوشنگ و امید خوب از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، بر دستان خیل عظیم مردم بهمئی تشییع شد. شهیدان هوشنگ خوب و امید خوب، پدر و پسری بودند که برای زیارت به حرم مطهر شاهچراغ رفته بودند، اما در حمله تروریستی به مردم در این حرم مطهر، به درجه رفیع شهادت نائل گشتند و پیکرشان امروز در لیکک تشییع و در گلزار شهدای لیکک به خاک سپرده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پهپاد پهن پیکر کمان 22 بیش از سه هزار کیلومتر برد عملیاتی دارد و قادر به پرواز تا ارتفاع هشت هزار متری است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوکراین رسما خواستار کنار گذاشتن ایران از جام جهانی پیش رو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه مغرب ادعاهایی را در باره مداخله ایران در امور کشورهای عربی مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در نشست هفتگی خود مقرر کرد، کارگروهی متشکل از نمایندگان معاون اول رئیس جمهور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی تشکیل شود تا ضمن رصد تصمیمات تورم‌زای دستگاه‌های اجرایی، از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش نرخ تورم شود، جلوگیری کند.

خبرگزاری تسنیم

گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران که به تهران سفر کرده است روز گذشته با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر قالیباف دیدار و گفت و گو کرد.