چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اعلام کرد:: شب گذشته ریزش در معدن 12 - 14 زغالسنگ کوهبنان واقع در شمال استان کرمان رخ داد که پنج حادثه‌دیده داشت که سه تن نجات یافتند و 2 نفر از حادثه‌دیدگان درون معدن محبوس شدند؛ و جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اعلام کرد که در حادثه ریزش یک معدن زغالسنگ واقع در شهرستان کوهبنان 2 تن از کارگران این معدن که محبوس شده بودند جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اشاره به مفقود شدن دو مرد در دریاچه سد شیان اسلام آبادغرب از روز جمعه (ششم آبان)، گفت: پیکر 2 جوان غرق شده در سد شیان اسلام آباد غرب امروز پیدا شد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ترکیه درباره مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف 4 روزه در 21 استان نسبت به بارش‌های سیل‌آسا و خسارت‌های احتمالی ناشی از آن در 10 استان هشدار صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در دستورکار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره میزان قصور عابر پیاده در تصادف گفت: برخی اوقات عابرین پیاده قوانین تردد از آزادراه و بزرگراه را رعایت نکرده و باعث بروز تصادف می شوند.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان گفت: برخی دشمنان با سوء استفاده از حوادث اخیر به ایجاد ناامنی در ایران اقدام و زمینه را برای حمله تروریستی داعش فراهم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کیهان با حمله به آقای بازیگر نوشت: محسن تنابنده که قبلاً هم به‌خاطر دریافت دستمزد چشمگیر از برخی نهادها و تبدیل سریال «پایتخت» به اثری مبتذل در فصل چهارم با انتقادات فراوانی مواجه شده بود، این‌بار به‌خاطر یک مطلب تحقیرآمیز در فضای مجازی، جنجال راه انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زن جوانی که شوهر میان سال خود را با نقشه ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می کند شیوه و شگرد قتل را در فضای مجازی جست وجو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت آلمان با مطرح کردن اظهاراتی مداخله جویانه با اشاره به تحریم‌های اتحادیه اروپا، گفت این کشور اقدامات بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکثریت عفونت‌های تنفسی در کودکان را می‌توان در خانه با مصرف مایعات، داروهای کاهش دهنده تب و استراحت مدیریت کرد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی سازمان ملل متحد از پاسخ مستقیم به سوال ایرنا درباره رویکرد دوگانه شورای امنیت در قبال ایران طفره رفت.