پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خانواده‌ی شهید حاج قاسم سلیمانی، در پی حادثه‌ی تروریستی در حرم مطهر احمدبن‌موسی (ع) پیام تسلیتی صادر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از بحث عجیب بین عوامل پشت صحنه صداوسیما بیرون آمده که خبرساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمالا ظرف چند روز آینده با عرضه بیشتر مرغ از سوی مرغداری‌ها مازاد مرغ در بازار استان خواهیم داشت، لذا برای خرید مرغ مازاد مرغداران و ذخیره سازی آن به صورت مرغ منجمد از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حادثه تروریستی شیراز، گفت: تجمع برلین و اغتشاشات و آشوب‌ها در کشور سر منشأ حادثه تروریستی شیراز بود زمانی که گروهک‌های ضد ایرانی دور هم جمع می‌شوند نتیجه آن نیز اتفاق افتادن حوادث تلخ شیراز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار سلامی گفت: دشمنان در حوادث اخیر به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند و همه پس‌اندازشان را خرج کردند، اما نه تنها هیچ نتیجه‌ای نگرفتند بلکه اقدامات آن‌ها نتیجه معکوس داد. او گفت: همه غضبناک، زخمی و زخم‌خورده و تفکری هم در آن‌ها به وجود آمده بود که می‌توانند نظام را ساقط کنند و فکر می‌کردند این اتفاق به سادگی رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

اینستاگرام کلیدواژه‌های «آرتین و آرشام» که مربوط به دو برادر کم سن و سال حادثه تروریستی شاهچراغ می شود را محدود کرد!

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رئیس پلیس راه فراجا گفت: وقتی مهندسی ترافیک به درستی اجرا شود و کاربران نیز آموزش‌های لازم را دیده باشند مطمئن باشید نود و پنج درصد از مشکلات و حوادث ترافیکی کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت یک فرد که خود را نماینده شرکت آل‌اشپورت معرفی کرده و حکم 27 میلیاردی علیه باشگاه پرسپولیس گرفته است، توضیحاتی داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگووین در پیامی به وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مرد 37 ساله تالشی پس از دعوا و درگیری با برادرش، در حمام خانه اش بر روی خود بنزین ریخت تا خودسوزی کند

وب‌گاه عرشه آنلاین

منظور بیمه‌شدگان می‌توانند به صورت ماهانه سوابق بیمه‌ای خود را مشاهده کنند و از جزییات واریز حق بیمه خود مطلع شوند.

وب‌گاه گسترش

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان در حوادث اخیر به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند و همه پس‌اندازشان را خرج کردند، اما نه تنها هیچ نتیجه‌ای نگرفتند بلکه اقدامات آن‌ها نتیجه معکوس داد. او گفت: همه غضبناک، زخمی و زخم‌خورده و تفکری هم در آن‌ها به وجود آمده بود که می‌توانند نظام را ساقط کنند و فکر می‌کردند این اتفاق به سادگی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمله به منزل رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درست 10 روز مانده به انتخابات میان دوره‌ای رخ داد، انتخاباتی که می‌تواند تغییرات عمده‌ای در کنگره آمریکا را به همراه داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان در حوادث اخیر به معنای واقعی با همه توانایی‌های خود به میدان آمده بودند، اما نه تنها هیچ نتیجه‌ای نگرفتند بلکه اقدامات آن‌ها نتیجه معکوس داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جام‌جهانی 2022 قطر با حضور 32 تیم در کشور قطر برگزار می‌شود تا قاره آسیا برای دومین بار میزبانی جام‌جهانی را تجربه کند.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنگامی که مردم ماهیت واقعی آشوبگران را شناختند از آن‌ها دور شدند، گفت: ماهیت و چهره واقعی آشوبگران جز آتش سوزی، قتل، تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی، حرکات مبتذل و غیر اخلاقی شرم آور، سخنان رکیک شرم‌آور و همچنین رفتار های غیر اخلاقی و غیر دینی نبود.