پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت ژاپن در ایران به حادثه تروریستی شاهچراغ واکنش نشان داد و این حادثه را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای از نقش نیروی دریایی سلطنتی انگلیس در برنامه‌ریزی و اجرای انفجار در خطوط انتقال گاز نورداستریم پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد که یک باند سلاح و مهمات حین ورود به خاک کشور توسط مرزبانان شناسایی و توقیف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس اعلام کردند: جنایت خونبار و مشمئز کننده حرم شاهچراغ (ع) ملت، حاکمیت، دین، برادری و وحدت ملی را هدف گرفته است.

وب‌گاه الف

سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) گفت: شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد.

خبرگزاری مهر

همزمان با برگزاری تجمعات اعتراضی در برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه شهید بهشتی عده ای به منظور ایجاد اغتشاش و آشوب با هویت ناشناس و در حالی که دانشجو نبودند به این دانشگاه ورود پیدا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفارت ژاپن در ایران در پیامی، حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرده و با خانواده قربانیان این حادثه ابراز هم‌دردی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت ژاپن در ایران حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترامپ در یکی از سخنرانی‌های انتخاباتی‌اش در اوت 2016 باراک اوباما و هیلاری کلینتون را بنیانگذاران داعش معرفی کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلال زاده در ادامه اظهار کرد: اگر شیراز و شهدای شیراز و خانواده‌هایی که در این حادثه داغدار شدند را فقط به عنوان یک حادثه ببینیم، می‌توانیم یک تحلیلی در باب محکومیت و استانداردهای دوگانه آنها داشته باشیم. استانداردهای دوگانه آمریکا و اروپا که برای اولین بار هم اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن‌خرما گفت: علی رغم شرایط اقلیمی برآورد می‌شود که تولید خرما به یک میلیون و 250 تا یک میلیون و 300 هزار تن برسد.

خبرگزاری تسنیم

جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم های ملی درباره حادثه تروریستی شاهچراغ بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما از این قضیه بسیار ناراحتیم و تقاضا می کنیم با عاملین این قضیه برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ژاپن در تهران حمله تروریستی در شاهچراغ را به شدت محکوم و اعلام کرد: حملات علیه غیرنظامیان بیگناه به هر دلیلی غیرقابل قبول است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کل کشور خبر کشته شدن دکتر پریسا بهمنی متخصص جراحی عمومی توسط ماموران امنیتی را تکذیب کرد.