پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

شاطرپور گفت: برخی از لوازم آرایشی مثل سرمه و لوازم غیر استاندارد، حاوی مقادیر بالایی سرب بوده و مصرف آن توسط کودکان می‌تواند بسیار خطرناک و کُشنده باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ابو مجاهد» سخنگو و رئیس دفتر رسانه‌ای «کمیته‌های مقاومت فلسطین»، امروز (شنبه) حمله تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد. او در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان در شیراز نشان از تفکر جنایتکارانه و شنیعی دارد که هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و دشمن سعی دارد با این گونه حملات ثبات منطقه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: روند پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی آغاز شده که خود نقش موثری در تسریع ساخت واحد‌های مسکن روستایی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منتظری با تاکید بر اینکه بررسی کیفیت آب در کشور از دو مسیر مستقل یکی توسط شرکت های آب و فاضلاب و دیگری توسط وزارت بهداشت انجام می شود، گفت: شایعاتی که در این راستا مطرح می شود جنبه های عوام فریبی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو مجلس خبرگان با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: کاری با تظاهرات مردم ندارد بلکه اینها کسانی هستند که علیه نظام و مردم انقلابی قصد سوء دارند و اصلا کاری با تجمعات و تظاهرات ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی در روند آیین تشییع شهدای حرم حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشت: امروز مردم با حضور پرشور خود نشان دادند که متحد، همدل و یکصدا خواهان نظم و امنیت هستند. وی با تاکید بر اینکه دولت این مسیر را پیگیری کرده است تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران قطعا از خون هیچ‌کدام از شهدای این ایام به خصوص شهدای حمله تروریستی در حرم مطهر...

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: این فاجعه محصول جریان فتنه و اغتشاش بود و باید با اقدام قاطع و خردمندانه آن را جبران کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

صفر تا صد ماجرای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ در این گزارش جمع آوری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان نظام پزشکی کل کشور اعلام کرد: اینکه دکتر بهمنی روز چهارم آبان در تجمع پزشکان در مقابل ساختمان نظام پزشکی تهران و در حمله ماموران حکومت تیر خورده و در نتیجه کشته شده است کذب است و مورد تایید نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگووین در پیامی به وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم احمدبن‌موسی (ع) گفت: امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد.