پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: آگاه باشید، فریب نخورید، خود را از زیر سیطره رسانه‌های دشمن خارج کنید؛ این رودخانه مسموم شما را غرق خواهد کرد، ای دانشجویان و جوانان به گوش باشید که ملت ایران پذیرای این حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت فضای مجازی در مجلس بررسی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده سردار سلیمانی به حمله تروریستی شاهچراغ واکنش نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار سلامی گفت: امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان‌ها نیایید زیرا این نقشه کاخ سفید و اسرائیل بوده که در جامعه اسلامی ایران تشویش ایجاد کند و نباید اجازه داد آینده جوانان این کشور تبدیل به آینده‌ای شوم شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رمضان قدیروف، رهبر چچن در اعترافی نادری از مشکلات روسیه در میدان نبرد گفت و اذعان کردکه پس از آن که مواضع روس ها توسط کی یف بمباران شده، در صفوف این گروه تلفات زیادی وارد شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای گفت: احتمال سقوط به لیگ دسته دوم و سوم هم هست. سال‌ها ارفاق کردیم. فوتبال ایران به این باشگاه‌ها ارفاق کرد ولی نفهمیدند چون آدم دقیق برای جای دقیق نداشتند. رانت در این امر دخیل بود.

وب‌گاه عصر ایران

سرلشکر سلامی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه خداوند تکفل و سرپرستی خانواده شهدا را بر عهده می‌گیرد، بیان کرد: شهدا طبق فرموده خداوند هیچگاه نمی‌میرند و زنده واقعی هستند. مُرده آن‌هایی هستند که این شهدا را به شهادت می‌رسانند. البته آن‌ها در زندگی خود نیز مُرده هستند چراکه روح، معنا، دین و انسانیت ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این کارشناس اقتصادی تاکید کرد: حجم افرادی که در صرافی‌ها برای خرید ارز به نرخ توافقی صف می‌بندند به قدری زیاد شده است که می‌توان ادعا کرد تعداد بسیاری از این افراد به هیچ عنوان متقاضی واقعی خرید ارز نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرمایه‌دار برجسته جهانی در عربستان پس از آن که از پرونده فساد تبرئه شد تلاش دارد به خانواده پادشاهی کمک کند تا بحران قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی را پشت سربگذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز اعلام شد

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین خبر نوشت: برخی رسانه‌های فارسی زبان خارجی در یک ادعای جنجالی و عجیب اخیرا مدعی شده‌اند که وزیرخارجه سابق کشورمان از طریق همسرش مبلغ زیادی پول از حساب بانک پاسارگاد خود به یک بانک چینی انتقال داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخر هفته‌ای که گذشت، به ویژه شهرهای سنندج و سقز در چهلمین روز درگذشت «مهسا امینی» شاهد وقایعی بود که شاید روایت میدانی و مردمی از آن حرف‌های دیگری برای گفتن داشته باشد.

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار با خانواده دو شهید مدافع امنیت گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر به معنای واقعی با همه ذخایر و توانایی‌های خود به میدان آمده بودند و همه پس‌اندازشان را خرج کردند، اما نه تنها هیچ نتیجه‌ای نگرفتند بلکه اقدامات آن‌ها نتیجه معکوس داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله اول کنکور 1402 در روزهای 29 و 30 دی ماه 1401 در صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و نتایج اولیه تا قبل از پایان سال اعلام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

امنیت، انتظار نخست انسان‌ها از حکومت‌هاست که امروزه ابعاد گسترده و متنوعی یافته است. باید نسبت به هر آنچه زمینه‌ساز ناامنی می‌شود و همبستگی ملت را خدشه‌دار می‌کند، حساس بوده و با آن مقابله کرد.