شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

قطر به عنوان میزبان مراحل حذفی لیگ قهرمانان 2022-23 آسیا انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ کشوری گفت: در بازرسی صورت گرفته از متهمان تعداد زیادی مواد مخدر صنعتی به صورت بسته بندی، داروی روان‌گردان و غیرمجاز همراه با یک قبضه سلاح سرد چاقو و یکدستگاه کارت خوان در این زمینه کشف و ضبط شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صولت مرتضوی درباره واریز «یارانه»، زودتر از موعد به حساب افراد یا به حساب «پشتیبان» آنها گفت: آنهایی که احساس می‌کنند نیاز به یک پشتیبان برای خرید 11 قلم از کالاهای اساسی دارند، قبل از موعد مقرر واریزی یارانه‌ها می‌توانند از این شبکه اعتباری پشتیبان استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران در مورد قیمت شیرینی گفته است که از سال گذشته اتحادیه برای شیرینی قیمت دستوری تعیین نمی‌کند و از این‌رو عرضه و تقاضا در بازار تعیین کننده قیمت هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اقتصاد به تأخیر در زمان پرداخت سود سهام عدالت واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داده‌های دیوان محاسبات نشان می‌دهد یارانه 2692 نفر از جمعیت یارانه‌بگیر حذف شده و مبلغ 8,128 میلیون ریال بابت یارانه افراد جدید و جامانده مصرف شده است؛ ولی در خصوص افزایش یارانه دهک‌های اول تا چهارم دارای حداقل سه فرزند تحت تکفل که هیچکدام از والدین آنها در دستگاه‌های مذکور در ماده 29 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه شاغل نیستند، اقدامی انجام نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی را که ظاهرا سال گذشته با طراحی اپلیکیشنی تصاویر بیش از 80 زن مسلمان را با هدف فروش این زنان در فضای مجازی قرار داده را پس از بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در کتاب‌های تحلیلی آمده که ذات اخبار سرد است و مغز انسان را سرد می‌کند و ساختار روان را تغییر می‌دهد چراکه آدم آن چیزی است که می‌بیند، به آن توجه می‌کند و آن را می‌پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر مشتری جدید پیدا کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی پروین تیم فرانسه را به عنوان قهرمان جهان معرفی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در استان‌های مختلف کشور آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حاشیه این مراسم تصویری متفاوت از پرویز فتاح و محسن رضایی مشاهده می کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این اظهارات کافی بود تا شاهد نگرانی‌ها و شایعات زیادی در خصوص پایان کار این بازیکن در تیم ملی باشیم؛ هواداران نگران این موضوع هستند و بعضی از رسانه‌ها همچنان به آن دامن می‌زنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: «چین همواره از کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و ایران در بهبود روابط بر اساس اصل حسن همجواری و دوستی و انجام همکاری برای دستیابی به منافع متقابل و نتایج برد - برد حمایت کرده است. چین مایل است به ایفای نقش سازنده در زمینه توسعه و ثبات در منطقه خلیج فارس ادامه دهد».

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت اعلام کرد: در سال جاری درخواست ارائه مجوز استخدام برای 60 هزار نیرو داریم. 15 هزار پرستار کسری در بیمارستان‌های فعلی داریم، 12 هزار نیروی پرستار هم برای بیمارستان‌های جدیدمان نیاز داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرار بود متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان از ابتدای آذر ماه اجرایی شود و دریافتی مشمولان این قانون افزایش یابد، تاکنون این اتفاق نیفتاده که گویا دلیل آن ثبت نشدن اطلاعات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.