شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام کریم سرافراز به‌عنوان جانشین مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج و حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی نیز به‌عنوان رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون منصوب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه وزارت نفت ظرف ماه‌های آینده، تولید سوخت یورو 6 را آغاز خواهد کرد، گفت: به همین دلیل، مافیای خودرو به دنبال هر بهانه‌ای برای هدایت بازار با سوءاستفاده از رانت‌هایی است که در اختیار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابوالقاسم مقیمی معاونت پژوهشی حوزه علمیه قم و هیئت همراه امروز دوشنبه 21 آذر با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار و گفتگو کردند. حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار اظهارکرد: در قرآن حرف‌های تازه وجود دارد که در هیچ جای عالم نیست، یک کتاب عمیق علمی که همگان در برابر آن اظهار عجز می‌کنند و لذا حوزه باید بیش از...

وب‌گاه خبر آنلاین

ساناپرس نوشت: تصویری از مهسا امینی در قامت مونالیزا در جلد مجله آگاهی نو منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر گودبرداری غیرایمن ساختمان مجاور یک مدرسه دخترانه در شهرستان علی آبادکتول، دیوار مدرسه فروریخت و 18 دانش‌آموز و معلم آن، مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حامد لک در صفحه شخصی اینستاگرام خود پست معناداری را منتشر کرده است‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشنهادهای حوزه صندوق‌های بازنشستگی و اصلاح سن و سابقه بازنشستگی در بودجه سال 1402 در این گزارش آمده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اقتصادی می‌گوید: پولی که افراد از جیب خودشان برای خرید کالاهای اساسی پرداخت می‌کنند، به قیمت روز است، اما اگر کالابرگ داشته باشند، باید کالاهای اساسی را به نرخ آن کالا در شهریور 1400 خریداری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصادف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز با 9 میلیون تومان افزایش قیمت همراه شد. این خودرو هم‌اکنون با قیمت 494 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای شهر تهران از دادستانی کل کشور، به عنوان حافظ حقوق مردم خواست که وارد موضوع آلودگی هوا شود تا مردم علت اصلی هوای آلوده را بدانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرصت ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 و بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور از 16 آذرماه 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و این فرصت ساعت 24 امروز سه شنبه 22 آذرماه پایان می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: عمیق ترین نقطه خلیج فارس در همین منطقه است و مکان بسیار مهمی برای کشور است و اگر این منطقه از دست برود، دیگر تسلطی بر خلیج فارس نداریم پس باید از نعش ما رد شوند تا این جزایر را از ما بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف شده است در مرحله اول از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بنگاه‌های قابل واگذاری نسبت به واگذاری مستقیم سهام عدالت به افراد فاقد سهام عدالت اقدام کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با اولین اعدامی که صورت گرفت موافقم. بالاخره وقتی فردی قمه به دست می‌گیرد و ناآرامی ایجاد می‌کند و فضا را بهم می‌ند، «مفسد فی الارض» است و به طور طبیعی باید او اعدام می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت، آلوده‌ترین مناطق تهران را اعلام کرد.