شنبه 14 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به صورت رسمی با انتشار بیانیه‌ای از سهمیه رسمی قاره‌ها برای مسابقات جام جهانی 2026 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از گذشت سه ماه از اعتراضات هنوز حکومت اقدام در خوری نکرده، کاری که جامعه ببیند و باور کند؛ لذا یک مقدار اوضاع دارد بحرانی‌تر می‌شود و ممکن است جامعه از وضعیت جنبشی عبور کند و به وضعیت‌های دیگر مثل وضعیت انقلابی نزدیک بشود، البته نه امروز و فردا، بلکه در میان‌مدت. البته ما هنوز وارد وضعیت انقلابی نشدیم زیرا از نشانه‌های وضعیت‌های انقلابی این است که اول حکومت نتواند کنترل کند. ما چنین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفارت آذربایجان در مراسم یادبود رستم قاسمی تاج گل مخصوصی ارسال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در اطلاعیه قوه قضاییه آمده که دکتر قره‌حسنلو به نوعی در جریان جان باختن روح‌الله عجمیان نقش داشته است. اما شواهد، شخصیت و سابقه خانواده با میزان خشونت پرونده همخوانی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا در تازه ترین تحریم های خود صدا و سیما را تحریم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز نگرانی از اعدام برخی معترضان، از مسئولین قضایی خواست نهایت احتیاط و ملاطفت را در برخورد با معترضان در پیش بگیرند و زمینه آزادی آنان را فراهم آورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بی‌مهری نسبت به نظام جمهوری اسلامی، علف هرزی شد و کسانی را روسیاه و دامن گیر کرد که اسیر هیجانات و جو رسانه‌ای دشمن شدند که منجر شد شهدایی از چهار دهه در تهران برای حفظ امنیت تقدیم انقلاب شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واقعیت آن است که بیشترین لطمه را به امنیت کشور بی‌اعتمادی مردم نسبت به دادگاه‌های غیرعلنی و غیرشفاف و صدور احکام و اجرای شائبه‌برانگیز این احکام می‌زند.

خبرگزاری دانا

عبدالله ملکی از میزبانی استان مازندران از پیکر مطهر 14 شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در ایام فاطمیه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: نماینده پیشین مجلس گفت: شتاب موجود در صدور احکام اعدام و اجرای آن، غیرمعقول است. حتی اگر این شتاب در راستای «امنیت عمومی» و یا «قصاص» نیز باشد، نمی‌توان آن را توجیه کرد. تجربه ثابت کرده سنت‌های زیبای ایرانی که نمونه‌های آن را در ایلات و «عشیره»‌ها نیز می‌توان پیدا کرد، موجب شده تا بسیاری از پرونده‌های قصاص با رضایت بزرگوارانه خانواده مقتول مختومه شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار عبدالله ملکی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد استانی تشییع و تدفین شهدای گمنام که با حضور «روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور فرمانداران شهر‌های استان برگزار شد، به تشریح جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر 14 شهید گمنام پرداخت و اظهار داشت: استان مازندران، در ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکر‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز نگرانی از اعدام برخی معترضان، از مسئولین قضایی خواست نهایت احتیاط و ملاطفت را در برخورد با معترضان در پیش بگیرند و زمینه آزادی آنان را فراهم آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به ما گفتند می‌توانید به حکم اعتراض کنید. یک هفته است به آقای وکیلی که قوه قضاییه تعیین کرده، زنگ می‌زنم، حتی جوابم را نمی‌دهد. این آقای وکیل حتی حاضر نشد، آدرس دفتر خود را به من بدهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: آیت‌الله سیدعلی‌محمد دستغیب در پاسخ به استفتئاتی در خصوص حکم محاربه گفت: حکم محارب این است که اگر کسی را کشته، کشته می‌شود و اگر تنها سلاح کشیده و مردم را ترسانده، تبعید می‌شود و اگر کسی را مجروح کرده، به همان مقدار جراحت قصاص شده و تبعید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلیل محبی خطاب به قوه قضاییه گفت: التماس می کنیم دادگاه محسن شکاری را از تلویزیون پخش کنید.