جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش 4 هزار و 651 واحد در ارتفاع یک میلیون و 652 هزار و 926 واحدی قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی گفت: طی 9 ماهه امسال 24 هزار و 775 مورد گزارش تغییر کاربری غیرمجاز دریافت شده که مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش جوجه ریزی ماه های قبل و ذخایر قابل توجه مرغ منجمد در سردخانه ها، مشکلی در توزیع نداریم.

شورای رقابت در اطلاعیه ای جزئیات اقدامات این نهاد را برای مدیریت بازار خودرو اعلام کرد که کارگروه خودرو هنوز به جمع بندی نرسیده است.

آذین گفت: عوارض صادراتی پیاز، سیب زمینی، گوجه فرنگی، هندوانه، ملون، خربزه و طالبی در سال 1402 از سوی وزارت جهاد کشاورزی با ارزش 70 تا 100 درصد پایه صادراتی ابلاغ شد.

کارشناسان کشاورزی اظهار کردند که کمیسیون فدرال تجارت باید قیمت‌های بالای تخم‌مرغ را بررسی کند زیرا آمریکایی‌ها بیش از هر زمان دیگری برای کالای اساسی پول می‌پردازند.

سخنگوی اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: توزیع بنزین معمولی و یورو 2 در کلانشهرها ممنوع است و در تهران فقط بنزین یورو 4 و سوپر توزیع می شود.

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 23 میلیون و 645هزار تومان معامله می‌شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه در پی مساعد شدن شرایط جوی، قیمت میوه و سبزی 10 تا 15 درصد کاهش یافته است.

عباس نژادگفت: مسیرهای جدید دریایی از جمله کیش - قطر، بندرعباس _عمان و بندرشهید باهنر - کیش به زودی با جذب مسافر از طریق آژانس های گردشگری راه اندازی می شود.

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی زیر 100 متر در محله خانی آباد نو تهران در گزارش زیر شرح داده شده است.

مدیر ارزش گذاری یکی از شرکت‌های پذیرش شده در فرابورس گفت: ارزش گذاری دارایی‌ها با کارشناس رسمی دادگستری انجام می‌شود.

عوارض صادراتی محصولات جالیزی پیاز، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، هندوانه، خربزه، ملون و طالبی در سال 1402 از سوی وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ شد.

سالاری گفت: در شرایط استمرار ناترازی گاز تا پایان هفته با آماده باش بودن کامل نیروها بدنبال آن هستیم که مشکل سوخت رسانی را به طور کامل حل کنیم.

امکان فروش ارز به مردم تا سقف 5 هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها برای صرافی‌ها دارای مجوز معتبر از محل منابع خریداری شده مجاز شد.

اسلام پناه گفت: استاندارد ملی بازرسی و کالیبراسیون مراکز معاینه فنی خودرو به تصویب رسید.