شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

عرضه خودرو در بورس کالا که به گفته برخی کارشناسان سبب شفافیت و کشف قیمت واقعی می‌شود، منتقدانی هم دارد که دلایل متعددی برای مخالفت خود با این روش عنوان می‌کنند.

کارشناس مرکز راهبری گاز گفت: طی 24 ساعت گذشته 619 میلیون متر مکعب گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده مصرف شده که افزایش 10 درصدی نسبت به ابتدای دی ماه داشته است.

مجموع ارز معامله شده در سامانه نیما طی امروز به 511 میلیون دلار رسید که این میزان بیشترین حجم معامله روزانه انجام شده در این سامانه است.

خودکفایی 98 درصدی در حوزه تولید میگو، عامل اصلی نوسان نرخ ارز عملیات روانی است و تشدید آلودگی هوا در کلانشهرها از اخبار اقتصادی امروز است.

رئیس مرکز خشکسالی گفت: بنابر مدل های اقلیمی، بارش ها تا نیمه اول اردیبهشت برای نیمه جنوبی کشور نرمال و بیش از نرمال است که با این وجود وضعیت کشاورزی مناسب خواهد بود.

درگاه ملی مجوز‌ها با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از امروز با بارگذاری 2840 پروانه کسب در این درگاه، فرآیند اتصال و صدور غیرحضوری آن‌ها آغاز شده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده حدود 31 هزار تومان است که 10 تا 12 هزار تومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

فرزین گفت: عامل اصلی نوسان نرخ ارز، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است و به‌زودی بازار مبادله طلا و ارز برای مدیریت بازار آزاد راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: تا چند روز آینده شاهد وزش باد شدید همراه با خیزش گرد وخاگ در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.

2 میلیون و 77 هزار و 181 تن انواع کالا و 10 هزار و 155 دستگاه خودرو به ارزش بیش از 24 هزار و 957 میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران در هفته منتهی به 30 دی دادوستد شد.

رئیس سازمات توسعه و تجارت گفت: پیش بینی این است که توافقنامه ایران و اتحادیه اوراسیا تا اواخر تابستان سال آینده این مصوبات عملیاتی و از اواخر تابستان اجرایی شود.

مدیرکل روابط عمومی آتا گفت: مشکل نقص فنی پروازهای آتا در مسیر نجف برطرف شده و مسافران در حال حاضر سوار هواپیما شده اند.

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز سرانه خرید افراد حقیقی 23 میلیون و 900 هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی 26 میلیون تومان بوده است

در این خبر به بررسی قیمت انواع پودر نسکافه در بازار پرداختیم.

مجری طرح کالابرگ الکترونیک گفت: افراد می‌توانند با همه کارت‌های بانکی که متعلق به سرپرست خانوار است از اعتبار خود در فروشگاه‌های مجاز در طرح کالا برگ الکترونیک استفاده کنند.