سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان دامپزشکی با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره افت محسوس دما توصیه هایی را برای دامداران کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: متوسط ذخیره گاز در دنیا 10 درصد بوده که در کشور ما این عدد به 1.5 درصد رسیده است باید سبد انرژی کشور را متنوع کنیم.

وزیر نیرو گفت: در شرایط برودت هوا که مشکلاتی برای آبرسانی به مشترکان و سوخت رسانی به نیروگاه‌ها وجود دارد، وضعیت تامین آب و برق پایدار است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به تولید و مصرف داخل، روزانه 300 تا 400 تن تخم مرغ تولیدی مازاد بر نیاز کشور است.

مدیر پدافند شرکت ملی گاز گفت: در شبانه روز گذشته 663 میلیون متر مکعب مصرف گاز در بخش خانگی داشته ایم که 63 میلیون متر مکعب آن در خراسان رضوی بوده است.

صفحه نخست روزنامه‌های اقتصادی امروز را در این خبر مشاهده می‌کنید.

به گفته کارشناسان، عرضه گواهی سپرده ربع سکه طلا در بورس کالا می‌تواند نقش مهمی در کاهش حباب قیمت‌ها داشته باشد.

مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات سازمان راهداری گفت: راننده برای داشتن یک سفر ایمن باید اطلاعاتی را از مسیر حرکت داشته باشد که این اطلاعات از طریق علائم و تجهیزات راه به او داده می شود.

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: برای گازرسانی و تامین سوخت جایگزین در استان های واقع در شمال شرق کشور که دچار افت فشار گاز شده اند، تمهیداتی اندیشیده شده است.

یکشنبه 1401/10/25 فعالیت‌های بازار سرمایه متوقف خواهد بود.

مدیر هماهنگی و تولید شرکت گاز ایران گفت: سیستم‌های تولید گاز شامل 19 پالایشگاهی که وظیفه تامین گاز را دارند، با تمام ظرفیت در سرویس هستند.

رجبی مشهدی گفت: میزان مصرف برق به علت سرمای هوا هنوز از سقف‌های تعیین شده مصرف هر استان بالاترست.

مدیر مرکز راهبری گاز گفت: مشترکان در مسیر انتقال گاز باید با رعایت الگوی مصرف، همکاری لازم را داشته باشند تا مناطق انتهای خطوط هم دچار افت فشار و قطعی گاز نشوند.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش برف در برخی استان ها از جمله تهران و البرز پیش بینی می شود و سامانه بارشی دیگری از اواسط هفته وارد کشور خواهد شد.

10 هزار دستگاه دنا فردا در بورس کالا عرضه می شود، مراقب یخ‌زدگی و ترکیدگی کنتور‌های آب باشید و تحویل 12 هزار کارت سوخت به متقاضیان از اخبار اقتصادی امروز است.

سخنگوی بانک مرکزی گفت: عرضه ربع سکه طلا در بورس کالا به منظور از بین بردن حباب سکه و تعدیل انتظارات تورمی غیر واقعی ادامه می‌یابد.