شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

باقری گفت: 133 هزار و 682 خانوار در شهر تهران بیش از 2 برابر الگو آب مصرف می‌کنند که ناحیه نیاوران بیشترین تعداد بدمصرف را در خود جای داده است.

معاونت امور تولیدات دامی طی بخشنامه‌ای به استان‌های مختلف از امروز مجوز حذف گله‌های مرغ مادر گوشتی بالای 64 هفته را صادر کرد.

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: بیش از 5 میلیون و 900 هزارهکتار گندم کشت شد که با استمرار شرایط مناسب بارش در بحث گندم نان مردم خودکفا می شویم.

کارشناس هواشناسی گفت: در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در تهران 142 است و از روز دوشنبه این شاخص در کلانشهرها تشدید می شود.

معاون سابق بازار‌های صادراتی سازمان توسعه گفت: 223 میلیارد دلار کل صادرات ما در حوزه کاشی است که سهم صادرات ما به عراق حدود 73 درصد است.

پس از مذاکرات پولی و بانکی موفق با مقامات بانکی عراق، 300 میلیون یورو از محل منابع بانک مرکزی کشورمان در عراق در سامانه نیما عرضه و معامله شد.

در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشت گوسفندی در بازار پرداختیم.

وزیر اقتصاد گفت: وزارت صمت و اتاق اصناف طبق مصوبه هئیت مقررات زدایی تا پایان امروز برای اتصال به درگاه ملی مجوزها فرصت دارند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی هیچ تغییری نکرده و مصوبه ای در رابطه با افزایش قیمت بلیت ها نداشته ایم.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با توجه به مازاد تولید، هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری 4 تا 5 هزارتومان با نرخ مصوب اختلاف دارد.

بنابر اعلام بانک مرکزی در زمان دریافت سکه طلای ربع بهارآزادی عرضه شده در بورس، نیازی به پرداخت 9 % مالیات بر ارزش افزوده نیست.

اعظمی از احتمال افزایش مجدد مصرف گاز در کشور خبر داد و گفت: اکنون در هیچ نقطه ای با افت فشار گاز در شبکه مواجه خواهد نشد.

جدیدترین قیمت آپارتمان‌های زیر 100 متر در محله استاد معین تهران را در گزارش زیر می‌توانید مشاهده کنید.

رئیس انجمن لوازم خانگی گفت: وزارت صمت فعلاً مخالف افزایش قیمت لوازم خانگی است.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: در طرح فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو، 9 میلیون و 600 هزار نفر ثبت نام کردند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: امروز 120 دستگاه خودرو وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.