یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری که اوایل امسال تولید خود را آغاز کرده بود، آماده نمایش شد.

سعید نجاتی بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی المپیاد این است که به مدت چند روز بچه‌ها را در یک فضای کاملا سینمایی قرار می‌دهد.

دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به ادغام بخش ملی و بین الملل برنامه ریزی‌های جدیدی صورت گرفت و در حوزه بین الملل حضور 72 کشور اتفاق خوبی بود.

از 17 تا 23 بهمن ماه فیلم‌های جشنواره فجر در 31 استان کشور به نمایش درخواهد آمد و فروش بلیت‌ها به صورت آنلاین خواهد بود.

کتاب «مگر چشم تو دریاست» روایتی ساده از زبان مادر چهار شهید دفاع مقدس است. شاید به حرف ساده باشد، اما تکان دهنده و عجیب است.

مجیداکبر شاهی رئیس مرکز سیمرغ در حکمی «اسماعیل بهمن آبادی» را به سمت «سرپرست خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ» منصوب کرد.

معاون میراث فرهنگی گفت: وزارت میراث‌فرهنگی و گردشگری اگر مورد توجه ویژه قرار گیرد می‌تواند هزینه اداره کشور را به جای نفت بر عهده بگیرد.

قصه‌گوی هندی از اعتیاد انسان‌ها به قصه‌ها می‌گوید و معتقد است که قصه‌ها راهی ساده برای همسان شدن هستند و در دوران کرونا به کمک انسان‌ها آمدند.

رییس سازمان سینمایی نوشت: برگزاری المپیاد فیلمسازی نشان از استمرار راهی دارد که نتایج درخشانی را در مسیر شناسایی استعداد‌های درخشان دارد.

در واکنش به تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط اتحادیه اروپا دیوارنگاره میدان جهاد با طرح «پاسدار اقتدار ایرانیم» رونمایی شد.

برنامه تلویزیونی «گوهرشاد» با موضوع نقش زنان در ابعاد مختلف جامعه از شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

یک شاعر گفت: اگر شاعرانی افغانستانی به جا‌های تعیین کننده‌ای مثل جشنواره شعر فجر راه پیدا کنند قطعاً این فرصت تبدیل به گفتمان بزرگی خواهد شد.

معاون گردشگری گفت: سرمایه در گردش، تحریک تقاضا و امکان بازسازی از ظرفیت‌های تبصره 18 است و در تسهیلات اولویت باید به بازسازی داده شود.

وزیر صنایع دستی گفت: صنایع‌دستی پیشران پیشرفت هویت‌بنیان است. این شعار بسیار خوبی است و باید استقلال ما در این حوزه حفظ شود.

نظری گفت: 13 هزار و 950 نفر مهمان جشنواره منطقه‌ای در چهار استان بودند و حدود 86 درصد آثار جشنواره فجر از استان‌های کشورمان است.

در بسیاری از قطعه‌های موسیقی کشور با مصداق‌های غلط خوانی اشعار روبرو هستیم که نهادینه شدن آن‌ها مشکل جدی برای مخاطبان است.