یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری کوروش زارعی روز گذشته در تالار وحدت کار خود را آغاز کرد.

این روز‌ها عوامل سریال «چشم بندی» مشغول تصویربرداری هستند و همزمان با پخش تولید سریال ادامه دارد.

معاون صنایع دستی گفت: صنایع‌دستی پیشران پیشرفت هویت‌بنیان شعاری است که برای صنایع‌دستی انتخاب شده و این شعار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

هادی مقدم‌دوست گفت: چون از نوجوانی یادگیری سینما را شروع کرده‌اید حس، ذوق و قریحه‌تان به سینما همیشه مثل یک نوجوان باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام خاموشی گفت: سازمان اوقاف با حمایت از تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های برقی، گام مهمی را در راستای کاهش آلودگی هوا برداشته است.

وزیر ارشاد گفت: بنا داریم بخشی از دستاوردها و توانمندی های بانوان را در نمایشگاه های داخلی و بین‌المللی به معرض دید مخاطبان قرار دهد.

ویژه‌برنامه رادیویی و تلویزیونی «تئاتر 41» از یکم بهمن همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر فجر، از شبکه رادیویی نمایش و شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

نشست مدیرعامل کانون با وزرای سرزمین دریاچه‌ها و آتش‌فشان‌ها برگزار شد.

نیکزاد گفت: ابراز رضایت، ولی امر مسلمین از کار و فعالیت یک مجموعه، بزرگ‌ترین مدال افتخار برای یک مدیر و یک ذخیره بزرگ برای آخرت است.

«رادیو انقلاب» از صبح امروز، یکم بهمن 1401 فعالیت رسمی خود را روی موج 95.5 مگاهرتز آغاز کرد.

بهروز افخمی به عنوان مجری برنامه سینمایی «هفت» انتخاب شد؛ سری ششم این ویژه‌برنامه همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر روی آنتن خواهد رفت.

افتتاحیه چهل‌و‌یکمین جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر عصر امروز با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی در تالار وحدت کار خود را آغاز کرد.

شاعران در سومین محفل شعرخوانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر سروده‌های خود را در قالب «شعر نو» خواندند.

مراسم یادبود ابوالفضل طباطبایی مجری پیشکسوت تلویزیون امروز با حضور خانواده، هنرمندان و دوستداران او برگزار شد.

دبیر بخش رادیو تئاتر چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: هنر‌های نمایشی، تئاتر و رادیو تئاتر بحران اسپانسر و تماشاگر دارند.

«موزه» با معرفی تمدن، فرهنگ، هنر، آداب و رسوم ایران زمین از دیرباز تا دوران معاصر، حفظ و حراست از آثار تاریخی و باستانی را فرهنگ سازی می‌کند.