جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

«آواتار: راه آب» برای پنجمین هفته متوالی با فروش 31.1 میلیون دلاری در 4045 سینمای آمریکای شمالی تا دوشنبه در جایگاه اول باقی ماند.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سالروز عملیات بیت المقدس 2 اقدام به انتشار بخشی از دفتر راوی مجید جنتی عطایی برای اولین بار کرده است.

یک تهیه‌کننده گفت: جشنواره‌های رادیویی می‌توانند با رویکرد‌های درست جریان‌ساز باشند و صرفا برگزاری جشنواره باعث ارتقای برنامه سازی نمی‌شود.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در هنرستان موسیقی پسران تهران از مراحل آزمون‌های جامع و ادواری فرهنگ و هنر بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی به گام‌های بلند و حضور مهم این بنیاد در مسیر سینما اشاره کرد.

در هشت سال دفاع مقدس، عملیات‌های پیچیده‌ای شکل گرفت که هر یک از آن ها، قصه‌های خاص و حتی اعجاب انگیزی دارند.

به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی، همایش شعر سیبقی خالد با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری در آیین گشایش بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، این رویداد را اجتماعی‌ترین جشنواره فرهنگی ایران دانست.

شبکه کودک، جشنواره زمستانی خود را با پخش آثاری متنوع برای مخاطبان کودک و خردسال آغاز کرد.

مجموعه کتابخانه مجلس از امروز یکشنبه 25 دی تا پایان هفته جاری تعطیل است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فضای مجازی نوشت: جلال آل احمد نماد مبارزه با غرب‌زدگی و گرامیداشت او تجلیل از هویت ایرانی است.

همزمان با آغاز اجرا‌های بخش رادیو تئاتر فجر داوران این بخش از چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

شبکه آموزش در نظر دارد قرارگاه علمی آموزشی و فناوری را در سازمان صدا و سیما فعال نماید تا گفته های علمی در صدا و سیما وجاهت قانونی داشته باشد.

مسئول دبیرخانه و کمیته ملی و آئینی سنتی جشنواره قصه‌گویی گفت: با محتوا محور بودن این رویداد، بر افزایش بار علمی و پژوهشی آن می افزاید.

طی حکمی دبیر دومین فصل‌واره فرهنگی و هنری ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران داوران بخش نمایشنامه‌نویسی فصل واره ایثار را معرفی کرد.

مراسم ترحیم ابوالفضل طباطبایی به دلیل شرایط نا مساعد جوی به زمان دیگری موکول شد.