یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره قصه گویی گفت: جلساتی که تشکیل می شود در جهت پرورش قصه‌گوی بهتر است، تمام تلاش ما این است که به سمت علمِ قصه‌گویی برویم.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای برای دریافت وام خرید کالای ایرانی از تمدید مهلت ثبت‌نام تا 10 بهمن‌ماه 1401 خبر داد.

جامعه قرآنی کشور، با حضور در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق می‌کنند.

با همکاری دوجانبه همه تلاش خود را جهت گسترش خدمات بیمه‌ای بکار بسته تا بتوانیم امنیت شغلی را برای تداوم فعالیت حرفه‌ای اهالی فرهنگ فراهم آوریم.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.

حمله سایبری بامداد امروز به مجموعه رسانه‌ای صبا در فضای مجازی با تلاش گروه فنی و همکاری پلیس فتا خنثی شد.

امید جهان با اجرای موسیقی نواحی ایران شامگاه 26 دی ماه در تالار وحدت، دور جدید کنسرت‌ها را آغاز کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان ورامین از برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری ریلی به مقصد ورامین از مبدأ تهران در ایام نوروز 1402 خبر داد.

وابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اعضای هیئت انتخاب این دوره از جشنواره معرفی کردند.

معاون صنایع دستی کشور گفت: 11 شهر و سه روستای ایران را ثبت جهانی کردیم که با توجه به همه گیری ویروس کرونا بقیه پرونده‌ها به تاخیر افتاد.

یک کارشناس موسیقی گفت: در فیلم‌ها آهنگساز استفاده فوق العاده‌ای از سکوت در آهنگسازی‌اش می‌کند که بسیار تاثیر گذار است.

فروش «آواتار: راه آب» از رکورد فروش «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» عبور کرد.

مریل استریپ در فصل سوم سریال «تن‌ها قتل‌های ساختمان» به سلنا گومز پیوست.

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «شکارچی شنبه»، «خشم اژدها» و «بازمانده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

سه‌شنبه 27 دی ماه سال جاری 81 هزار نفر به سینما رفتند که این میزان، بیشترین استقبال به عمل آمده از سینما‌ها در شش ماه دوم سال محسوب می‌شود.

«آواتار: راه آب»، توانست پیشتاز رقابت‌های بلند سینمایی در بیست و یکمین دوره جوایز سالانه انجمن جلوه‌های ویژه فیلم آمریکا شود.