شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

گاوهای وچور کوچک‌ترین گونه گاو در جهان هستند که قدشان از یک متر کوتاه‌تر است و طول بدنشان به ندرت بیش از 30 سانتی‌متر می‌شود.

ایسنا به نقل از بی بی سی نوشت: سیل و رانش زمین ناشی از باران سیل‌آسا باعث کشته شدن دستکم هفت نفر در کره جنوبی شده است.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور خبر داد.

ایران نوشت: زن 50 ساله که ظاهرش شکسته‌تر از سنش نشان می‌داد، زمانی که قصد خودسوزی مقابل ساختمان یک ارگان شهری را داشت، با تلاش واحد مددکاری نجات پیدا کرد.

پلیس ژاپن گردشگر 17 ساله کانادایی را به جرم تخریب معبد باستانی 1200 ساله ژاپن دستگیر کرد. این نوجوان نام خود را روی یکی از ستون‌های چوبی این معبد حک کرده بود.

گزارش اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس نشان می‌دهد جمعیت ایران در مسیر فوق سالخورده شدن است، همچنین در این گزارش سالمندترین و جوان‌ترین استان‌های کشور براساس آخرین سرشماری، گیلان و سیستان و بلوچستان معرفی شده‌اند.

افسردگی تابستانی نوعی از اختلال عاطفی فصلی (SAD) است که در طول تابستان رخ می‌دهد و معمولاً با افزایش دما و نور عود می‌کند. در زمان‌های مشخصی از سال به وجود می‌آید و به مرور بهبود می‌یابد. گرفتن دوش آب سرد در ابتدای روز می‌تواند به غلبه بر گرما کمک کند. برای مقابله با تابش نور بیش از حد نیز می‌توان از عینک‌های آفتابی استفاده کرد.

یک مارگیر به همراه سگش توانست در منطقه اورگلیدز (Everglades) فلوریدا مار پایتونی به تله بیندازد که 60 عدد تخم گذاشته بود.

اطلاعات آنلاین نوشت: روزنامه اطلاعات در 21 تیر 1352 از افزایش تصادفات در خیابان تهران نو خبر داد.

همشهری آنلاین نوشت: 145سال از ساخت حوض وسط میدان امام خمینی (ره) می‌گذرد و برعکس بناهای اطرافش، نه‌تنها تخریب نشده، بلکه تغییرات بسیار کمی هم در این سال‌ها داشته است.

بهداشت نیوز نوشت: یک روش ساده در طب سنتی وجود دارد که راهی طبیعی برای پاک‌سازی کلی بدن است؛ به همین دلیل گفته می‌شود که حدود یک‌سوم بیماری‌ها به این وسیله درمان می‌شوند که البته بسیاری از مردم از آن غافلند!

بهداشت نیوز نوشت: آمپول نوروبیون را برای بیماری‌های سیستمیک عصبی به دلیل کمبود شدید ویتامین B1، B6 و B12 استفاده می‌کنند.

فرادید نوشت: اهالی شمیران می‌گویند در محوطه حرم امامزاده صالح (ع) درخت چنار تنومندی وجود داشت که قطرش به 15 متر می‌رسید و مردم منطقه به آن علاقه عجیبی داشتند. اما این چنار خاطره انگیز بین سال های 70 تا 73 قطع شد. در ادامه تصویر یک قرن قبل این چنار باشکوه را مشاهده خواهید کرد.

فرادید نوشت: میدان امام حسین (ع) تهران 52 سال قبل این شکلی بود.

اطلاعات آنلاین نوشت: روزنامه اطلاعات در 20 تیر 1352 از زنده بودن مردی خبر داد که سال 1202 شمسی دنیا آمده بود.

صدا و سیما نوشت: خرس 3 نفر از اهالی روستای سردها را روانه بیمارستان کرد.