شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری می‌گوید: رژیم پر از فیبر و سرشار از املاح و ویتامین‌ها، تخلیه جنسی منظم، کاهش وزن و ورزش و ترک دخانیات در پیشگیری از بزرگی پروستات بسیار موثر هستند. البته بحث ارث و افزایش سن در بزرگی تدریجی پروستات بسیار نقش دارند. ولی با راهکارهای گفته شده می‌توان روند بزرگی پروستات را کندتر کرد./ خبرآنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها در پنج استان کشور هشدار داد.

همشهری آنلاین نوشت: مسوول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی که در فریدونکنار زندگی می‌کند، توضیحاتی ارائه کرد.

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش نهایی خود در خصوص شیرین‌کننده «آسپارتام»، این ماده را به عنوان یکی از علت‌های «احتمالی» سرطان در نظر گرفت و این در حالیست که یک گروه تخصصی دیگر مصرف این ماده جایگزین قند را در مقادیر محدود هنوز ایمن می‌داند.

ایلنا نوشت: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغ ملک از وقوع یک تیراندازی خونین در حین برگزاری جشن عروسی در این شهرستان خبر داد.

مهر نوشت: سازمان هواشناسی روز جمعه با پیش بینی وزش باد و خیزش گردوخاک، برای 5 استان هشدار نارنجی و زرد صادر کرده است.

پایگاه خبری «چند ثانیه» تصاویری از یک تصادف زنجیره‌ای در تبریز منتشر کرد.

ایسنا به نقل از رویترز نوشت: رسانه‌های داخلی مکزیک از وقوع زلزله‌ای به بزرگی 6.4 ریشتر در نزدیکی سواحل ایالت «چیاپاس» واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

مهر نوشت: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما وظایفی نسبت به بازنشستگان داریم که برای انجام آنها باید بکوشیم، گفت: دستور داده‌ام امسال کسی را بازنشسته نکنند، مگر اینکه خودش بخواهد بازنشسته شود.

ایسنا نوشت: سرپرست تیم درمان پلنگ باغ وحش مشهد گفت: بنا بر نتایج آزمایش‌های تخصصی، ارس درگیر بیماری‌های مختلف کلیوی، کبدی و عفونت شدید است و بیماری اصلی ارس که ابتلای شدید به دیستمپر سگ‌سانان یا (CDV) است، پیش‌رونده و غیرقابل برگشت است.

ایرنا نوشت: عضو انجمن تغذیه ایران گفت: جایگزین کردن آب و الکترولیت‌های مناسب و متعادل برای بدن یک اقدام مهم و ضروری در روزهای گرم سال است، مصرف مواد غذایی حاوی پتاسیم باعث برقراری این تعادل دما در بدن می شود.

فارس نوشت: توفان شن در سیستان و بلوچستان 565 نفر را راهی بیمارستان کرد.

فرادید نوشت: باستان‌شناسان از کشف قدیمی‌ترین شهر مروارید در خلیج فارس در جزیره‌ای در نزدیکی سواحل شمالی امارات عربی متحده خبر دادند.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در شمال کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌شرقی و جنوب غرب کشور و برخی استان‌ها در نواحی دیگر خبر داد.

همشهری آنلاین نوشت: اطراف تهران دریاچه‌های زیادی وجود دارد که برای یک سفر یک روزه بسیار مناسب هستند.

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی منوجان از دستگیری عامل تیراندازی نیمه شب بیمارستان امام حسین این شهرستان خبر داد.