شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: یک فوق تخصص نارسایی قلبی با اشاره به شایع‌ترین علائم نارسایی قلب گفت: از هر پنج نفر، یک نفر به نارسایی قلبی مبتلا می‌شود.

فرادید نوشت: این ساختمان هنوز هم پابرجاست و در ضلع غربی میدان تجریش قرار دارد.

یک کارشناس هواشناسی به خبرآنلاین گفت: «مصرف بی‌رویه سوخت فسیلی و از بین رفتن پوشش گیاهی سبب شده افزایش دمای زمین ادامه داشته باشد، اما باید یک جهان دست به دست هم بدهند تا گرمای زمین افزایش پیدا نکند، با این وجود متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد، خیلی از کشورها که می‌خواهند توسعه پیدا کنند چندان تمایلی به کاهش مصرف سوخت فسیلی ندارند.»

فارس نوشت: مار دریایی که میلیون ها سال پیش توانایی خود برای دیدن رنگ را از دست داده بود، دوباره تکامل یافته است. این یکی از تنها 2 خزنده شناخته شده بدست آورنده این نوع دید رنگی است.

رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات و پرچرب کتوژنیک، در کاهش وزن سریع مؤثر است، اما لازم است بدانید این رژیم با عوارض جانبی زیادی همراه است. این رژیم برای همه افراد مناسب نیست؛ بخصوص کسانی که مشکلات کلیوی یا کبدی دارند.

شرکت بین‌المللی «رویال کارائیب»، قرارست بزرگترین کشتی تفریحی جهان به نام «آیکون آو سیز» را به روی آبهای کارائیب انداخته و پذیرای مسافر از سراسر جهان باشد.

فرارو نوشت: یک موجود خون آشام که ظاهری شبیه ماهی مرکب و هشت‌پا دارد و در دوره ژوراسیک زندگی می‌کرده، سال‌ها قبل در قالب سه فسیل در منطقه‌ای در جنوب شرق فرانسه پیدا شده بود.

به گزازش پایگاه خبری «چند ثانیه» در مراسم سنتی گاو بازی در شهر پامپلونای اسپانیا در یک روز 5 نفر مجروح شدند

به‌تازگی در استرالیا پیازی تولید شده است که موقع خرد کردن آن، چشم‌ها نمی‌سوزد و اشکی هم ریخته نمی‌شود.

اطلاعات آنلاین نوشت: روزنامه اطلاعات 18 تیر 1352 بازتاب دهنده اعتراض اغلب اهالی مناطق تهران نسبت به وضع آسفالت معابر بود.

همشهری آنلاین نوشت: وعده صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است برای کسانی که به سلامتشان اهمیت می‌دهند. در این وعده بهتر است دانه‌های سبوس‌دار و پروتئینی مصرف کنید. گردو، دارچین، نوشیدنی سویا یا شیر بدون چربی و میوه هم بهترین گزینه‌های یک صبحانه سالم هستند.

فرادید نوشت: دروازه دولت حدود سال 1250 شمسی در زمان ناصرالدین‌شاه و در جریان توسعه شهر تهران ساخته شد. این یکی از شش دروازه‌ای بود که در آن زمان به دیوارهای شهر تهران افزوده شدند.

ایسنا نوشت: بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کماکان توده هوای گرم بر روی این استان مستقر است اما از دوشنبه تا چهارشنبه هفته آتی کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

دیجیاتو نوشت: شکارچیان سگ خرسی که نوعی حیوان گوشتخوار بین خرس و سگ محسوب می‌شوند، در نوع و اندازه‌های مختلفی مانند گربه و گورکن وجود داشته‌اند و بخش گسترده‌ای از جانوران دوره میوسن اروپا (23 تا 5.3 میلیون سال پیش) را تشکیل می‌دادند.

ایسنا به نقل از هلث نوشت: راهکارهایی که در اینجا معرفی می‌شوند، می‌توانند برای بزرگسالان در هر سنی مفید باشند.

بهداشت نیوز نوشت: معاون توسعه دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، از سکنجبین به عنوان بهترین نوشیدنی برای رفع عطش روزهای گرم تابستان یاد کرد.