شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: اگر فردی دچار تشنج شد، از آسیب رساندن او به خود جلوگیری کنید و تا پایان تشنج با او بمانید. اگر تشنج بیش از 5 دقیقه طول کشید، اگر فرد بیش از 5 دقیقه بعد از آن واکنش نشان نداد، یا تشنج دوم به سرعت بعد از تشنج اول آغاز شد، با آمبولانس تماس بگیرید.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام یک باند زورگیری خشن در تهران خبر داد و گفت: متهمان به 150 فقره زورگیری اعتراف کردند.

بهداشت‌نیوز نوشت: با توجه به فصلی که در آن قرار داریم اکثر ما با این مشکل مواجه هستیم که عرق کردن موجب ناراحتی ما می شود چند روش ساده با گیاهان دارویی وجود دارد که در تابستان می توانیم برای رفع این مشکل به کار ببریم.

تسنیم نوشت: سه نفر از کارمندان شهرداری رشت با اتهام ارتشاء و اختلاس بازداشت شدند.

تولید مثل غیر منتظره شیر و جگوار باعث تولد جانداری نادر و زیبا به نام «جگلاین» شد. هر دوحیوان در گذشته تکاملی مشترکی دارند و از نظر فیزیکی و رفتاری بسیار شبیه به هم هستند. این اصل و نسب مشترک به آنها اجازه داد تا تداخل و تولید مثل آنها مثمر ثمر شود.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل سرقت به عنف در شمال تهران خبر داد و گفت: متهم با خودروی یکی از اقوام خود اقدام به سرقت می‌کرد.

ایسنا نوشت: نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق، آخرین وضعیت سلامت زائران ایرانی در حادثه تصادف اتوبوس با تریلی در سامرا را تشریح کرد.

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: کارشناسان پلیس‌راه دلیل بروز حادثه دلخراش جاده سبزوار - بردسکن را تجاوز به چپ سواری 405 اعلام کردند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته هشت بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه یک بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست داد.

ایسنا به نقل از «وب ام دی» نوشت: یافته‌های پزشکی حکایت از آن دارد که حجم زیادی از بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد و بسیاری از فعالیت‌های حیاتی بدن و کارکرد درست اندام‌ها نیز به مصرف آب کافی بستگی دارد.

عکسی از یک خیابان در تهران به فاصله هفتاد سال نکات جالبی دارد.

ایسنا به نقل از ویفروم نوشت: امسال رکوردهای دما در بسیاری از کشورها شکسته شده است و دانشمندان آب و هوا می‌گویند که سال 2023 می‌تواند به گرم‌ترین سال ثبت شده تبدیل شود.

ایسنا به نقل از هلث نوشت: کاهش وزن فقط مربوط به آنچه می‌خورید نیست، بلکه به زمان خوردن نیز مربوط می‌شود.

بهداشت‌نیوز نوشت: اثرات درمانی گیاه خارمریم در در مان اثرات سمی کبد و نیز سیزوزیس کبدی در مطالعات کنترل شده کلینیکی به اثبات رسیده است.

ایرنا نوشت: مدیر درمانگاه بقیه الله شهر ایلام گفت: انفجار کمپرسور واحد سرمایش این درمانگاه موجب فوت یک نفر و زخمی شدن 2 نفر شد.

مهر نوشت: فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح درباره لایحه مهارت‌آموزی سربازان و مزایای آن برای این گروه توضیح داد.