یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: هفته قبل دو سارق موتورسوار در محله سعادت آباد تهران اقدام به قاپیدن گوشی یک پسر جوان کردند که در همان موقع با فریادهای کمک‌خواهی مرد جوان، اهالی محله و رهگذران موتورسواران سارق را تعقیب کرده و موفق به دستگیری یکی از آنها شدند.

اطلاعات نوشت: ظرف روزهای گذشته، برخی رسانه های معتبر داخلی با انتشار گزارشهایی مبنی بر بهبود وضعیت منابع سفره های زیرزمینی کشور و تکذیب شرایط تنش و بحران آبی در شماری از دشت های ایران، به مقابله با جریان اضطراب آفرین رسانه های خارجی برخاسته اند که شاید دفاع آنها از جنس دوستی خاله خرسه و دقیقاً در راستای خواست دشمن برای ضربه به کشور باشد.

محققان ژاپنی، اپلیکیشنی ساخته‌اند که با استفاده از آن می‌توان گربه‌های مبتلا به درد را شناسایی کرد.

مهر به نقل از مهر از مدیسن نت نوشت: بر اساس تحقیقات جدید، بیمارانی که اخیراً مبتلا به بیماری پارکینسون تشخیص داده شده و توهمات اولیه دارند، بیشتر در معرض خطر زوال ذهنی سریع‌تر قرار دارند.

ایسنا نوشت: رییس گروه تغذیه و دارویی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به نقش و تاثیر تغذیه در پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیر واگیر از جمله دیابت به بیان توصیه‌های کاربردی درخصوص تغذیه در بیماران دیابتی پرداخت.

انتشار یک توییت 5 کلمه‌ای در مورد نحوه نگهداری سس کچاپ توجه میلیون‌ها کاربر شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

ایسنا نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که 50 میلیارد ریال ارز خارجی را از خانه‌ای در شهرک غرب تهران سرقت کرده بود، خبر داد. (عکس آرشیوی است.)

اطلاعات آنلاین نوشت: دختری برای سفر به هندوستان در کلانتری اعتصاب غذا کرد.

از دهه 1980، صدایی در اقیانوس آرام طنین انداز شده‌است. جایی در اعماق خود، "تنهاترین نهنگ جهان" در جستجوی همنشینی سفر می‌کند. موقعیت خود را با فرکانس متمایز 52 هرتز به همتایان احتمالی می‌رساند.

همشهری آنلاین نوشت: گاهی بدن انسان بنا به دلایل مختلف نمی‌تواند مواد مغزی را با تغذیه جذب کند، در این شرایط برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها و ضعف سیستم ایمنی بدن مصرف برخی مکمل‌ها یا ویتامین‌ها توصیه می‌شود.

فرادید نوشت: اگر پزشکی رژیم غذایی خاص را برایتان تجویز کرده، حتماً باید آن را دنبال کنید. بیمارانی که نارسایی قلبی دارند، حتماً باید از رژیم با سدیم پایین استفاده کنند تا بیماری شان بهبود پیدا کند.

فرادید نوشت: موضوع مرگ به خودی خودش مسئله‌ای رازآلود است که از جهات متعددی ذهن انسان‌ها را در سراسر تاریخ به خودش مشغول کرده است. پس شاید عجیب نباشد که در بعضی از نقاط دنیا شاهد رسوماتی شگفت‌انگیز در رابطه با این موضوع باشیم.

همشهری آنلاین نوشت: از خیلی وقت پیش تا اوایل قرن 20، در چین رسم بر این بود که وقتی نوزادی به دنیا می‌آمد پاهایش را می‌بستند تا رشد نکند و کوچک بماند.

پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری از یک زن موتورسوار منتشر کرد.

همشهری آنلاین نوشت: یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که مکمل‌های ویتامین D ممکن است خطر حمله قلبی و سایر بیماری‌های قلبی را برای افراد بالای 60 سال کاهش دهد.

روزنامه ایران نوشت: رسیدگی به این پرونده از شامگاه 12 مرداد 2 سال پیش از وقتی کلید خورد که قتل زنی جوان در مهرشهر کرج به پلیس گزارش شد.