دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات آنلاین نوشت: سازمان جوانان ایران از دانش آموزان و دانشجویان برای تور یک روزه تماشای جاده هراز بعد از افتتاح، ثبت نام کرد.

ایرنا نوشت: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت گفت: پیدا شدن مار غول پیکر در احمدسر گوراب این شهرستان صحت ندارد.

ایرنا نوشت: فرماندار ویژه دهلران از اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه زلزله‌زده موسیان خبر داد.

زلزله 5 ریشتری در عمق 14 کیلومتری زمین، شهرستان موسیان در استان ایلام را لرزاند.

ایرنا نوشت: ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط خودرو 206 در عمق دره‌ای در جاده امامزاده داود (ع) خبر داد.

ایرنا نوشت: هم اکنون مردم شهرستان های آبدانان و دهلران و دره شهر زلزله شدیدی را احساس کردند.

ناسا در یکی از پروژه‌های خود قصد دارد 4 نفر داوطلب را به مدت یک سال در یک فضای 158 مترمربعی که با چاپ سه‌بعدی آماده شده و شرایطی مشابه سیاره مریخ دارد نگهدارد و شرایط جسمی و روحی آنها را بررسی کند.

ایران رتبه ششم اعتیاد به گوشی هوشمند را دارد.

رئیس سازمان زندان‌ها خبر داد که اکبر طبری، محمدعلی نجفی و مهدی هاشمی در زندان نیستند.

بهداشت‌نیوز نوشت: مطالعه روی موش ها نشان می دهد که یک سویه باکتریایی پروبیوتیک ممکن است به درمان خشکی چشم کمک کند.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به برخورد فیزیکی حراست این دانشگاه با یکی از دانشجویان نوشت: «کوبیدن سر یک دانشجو به دیوار اسم رمز تحول دانشگاه است... اگر گفتند کتک زدن یک استثناء بوده است، کارل اشمیت را به یاد آرید، او دریافته بود آنچه استثناء است قاعده را تعیین می‌کند. ماجرا به کنترل و تنبیه دانشجو منحصر نیست. ماجرای قاعده‌ای است که کلیت دانشگاه را هدف گرفته است.»

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان مازندران از رهایی گروگان 20 ساله ای از چنگال آدم ربایان در شهرستان عباس آباد خبر داد و گفت: آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر این نوجوان او را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده بودند

بهداشت نیوز نوشت: دانشمندان اخیرا فعالیت مغز لحظاتی پیش از مرگ را بررسی کردند.

همشهری آنلاین نوشت: کارگر جوانی که بر اثر سقوط از یک ساختمان در حال احداث از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می‌کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش دوباره به زندگی باز می‌گردد.

همشهری آنلاین نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری یک فروشنده مشروبات الکلی خبر داد که باعث مرگ جوانی 19 ساله شده بود.

ویدئویی در تیک‌تاک منتشر شده که دلیل طعم خوشمزه سیب زمینی سرخ کرده مک دونالد را فاش کرده است. اما افشای این راز احتمالا خیلی مورد علاقه گیاهخواران و وگان‌ها نیست.