یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، بر اهمیت توجه به سلامت دهان و دندان از بدو تولد تاکید کرد.

در موج اول کرونا وقتی همه کشورها دنبال تولید واکسن بودند، جمله‌ای از یک پژوهشگر اسپانیایی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد: «وقتی به من هزار یورو حقوق می‌دهید و به مسی و رونالدو یک میلیون یورو، بروید واکسن را هم از آنها بخواهید.»

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده در بخش‌های جنوبی استان گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گردوخاک و کاهش دید مورد انتظار است.

ایسنا نوشت: بر پایه آمار ثبت احوال کشور تعداد ولادت در دو ماهه نخست سال جاری (تا ابتدای خردادماه) 168 هزارو 142 مورد ثبت شده است، همچنین تعداد فوتی‌های ثبت شده در همین مدت 71 هزار و 299 مورد بوده است.

ایسنا نوشت: فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری سرباند مافیای بین‌المللی قاچاق مواد مخدر و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مسعود پرکاس خبر داد.

شرق نوشت: تینا صفایی شهروند ایرانی - کانادایی برنده جایزه زنان کوشا در تغییرات اقلیمی شد.

مهر نوشت: رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری مرد شیطان صفتی که خود را سردار یک ارگان نظامی معرفی کرده بود و در استان‌های مختلف و تهران دست به آزارگری و کلاهبرداری زده بود، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ نمک شناس گفت: موضوع قیچی کردن موهای دختران در تهران توسط سرنشینان برخی خودروهای شخصی مورد بررسی قرار گرفته است.

تسنیم نوشت: به گفته برخی معلمان، تصحیح الکترونیک اوراق امتحانات نهایی اگر چه فرآیند اعلام نمرات را طولانی کرد، اما به دلیل مزیت‌هایی که دارد باعث ایجاد شفافیت و کاهش خطا شده است؛ با این حال دشواری سؤالات امتحانات نهایی امسال جای نقد و بررسی بسیار دارد.

شرق نوشت: روز گذشته شهرداری تهران با حضور پرتعداد در خانه اندیشمندان علوم انسانی سعی در تخلیه و پلمب ساختمان این مجموعه کرده است.

تسنیم نوشت: مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از سومین مشاهده گونه با ارزش و نادر پلنگ ایرانی در سال جاری در زیستگاه‌های استان لرستان خبر داد.

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان در مرحله رسیدگی به اعتراضات قرار دارد.

مهر به نقل از مدیسن نت نوشت: یک مطالعه جدید استدلال می کند که جراحی بای پس معده یک درمان طولانی مدت بالقوه برای دیابت نوع 2 است، به خصوص اگر این عمل قبل از پیشرفت بیماری انجام شود.

تسنیم نوشت: متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان کودکان مفید از انجام موفقیت‌آمیز جراحی برداشتن توده بزرگ سرطانی از دهان یک دختر 11 ساله خبر داد.

ایسنا به نقل از هلث نوشت: تصور می‌شود حدود نیمی از جمعیت جهان دچار کمبود این ویتامین موثر در درمان مشکلات روان هستند.

دو شغل که با پیشرفت تکنولوژی کاملا تغییر کرده‌اند.