یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار کرمانشاه با انتقاد از متولیان اوقات فراغت جوانان در استان برنامه‌های تدارک دیده دستگاه‌ها برای تابستان دانش آموزان، نوجوانان و جوانان را بسیار ناقص دانست.

بهداشت‌نیوز نوشت: تحقیقات نشان می‌دهد که منیزیم برای تنظیم قند خون در افراد دارای اضافه وزن یا چاق مفید است.

تسنیم نوشت: هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

ایسنا به نقل از ایندیپندنت نوشت: ویتامین C به دلیل خواص مفید ضدپیری و کمک به حفظ سلامت و درخشندگی پوست، یکی از مواد معدنی مهم و ضروری برای مراقبت از این ارگان حیاتی است.

جشنواره «اسب اصیل کرد» در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

تحلیل بیومکانیکی جدید زائده‌های این موجود نشان می‌دهد که اولین شکارچی راس روی زمین احتمالاً از طعمه‌های نرم تغذیه می‌کرده‌است تا موجودات سخت پوست!

مهر نوشت: فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 11 استان از امروز تا جمعه (14 تا 16 تیر) خبر داد.

هیچ‌کس نمی‌تواند از تقلب دفاع کند، از ورزش گرفته تا سیاست و آموزش تقلب آن‌قدر ناپسند هست که کسی پشت آن نایستد. حالا که چند سالی هست نام کنکور سراسری همراه با امکان تقلب و شرایط مواجهه با فرد متقلب مطرح شده، مجازات فرد متقلب محل پرسش است، این‌که مجازات داوطلب متقلب با کسی که کاسب تقلب است چه فرقی باید داشته باشد؟ کسی که کاسبی می‌کند که تکلیف‌اش مشخص است اما داوطلبی که ممکن است متاثر...

ایران نوشت: شامگاه 28 مهر93 سروان محمد جلالی‌کاشانی هنگام گشت‌زنی در حاشیه و فضای سبز بزرگراه حکیم، مورد هدف گلوله یک فروشنده مواد مخدر قرار گرفت و به شهادت رسید.

ایران نوشت: 5 آذرماه پارسال جسد مرد جوانی به نام مجید 36 ساله که لای یک فرش کهنه لول شده بود، توسط یک رهگذر در حوالی جاده چالوس پیدا شد و گشت پلیس در محل حضور یافت.

فعالیت یک خط قطار شهری در لندن به سبب وجود یک قو روی ریل به مدت یک ساعت به تعلیق درآمد و مسافران را معطل کرد.

شرق نوشت: یکی از خبرهای مهم سیستم بهداشت و درمان در هفته گذشته اعلام اضافه‌شدن دو دهک دیگر به طرح بیمه رایگان درمانی بود.

دو خلبان و یک تکنسین هواپیما با سوار بر هواپیمای شش نفره، توانستند در مدت زمان کمتر از 48 ساعت در 48 ایالت آمریکا با موفقیت فرود بیایند.

روده یکی از مهم‌ترین اندام‌های بدن است، زیرا با تجزیه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها، مواد مغذی را از غذاهای مصرفی، جذب می‌کند. از آنجایی که روده یکی از نقاط اساسی در تماس با موادی است که به بدن وارد می‌شوند، نقش بسیار زیادی در نحوه استفاده از مواد مغذی برای عملکردهای ضروری بدن ایفا می‌کند. به همین دلیل است که رژیم غذایی، در حفظ سلامت روده بسیار مهم است. همانطور که غذاهای سالم بسیاری برای بهبود...

فرادید نوشت: از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تبریز در 500 سال قبل را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی 4 طرح جالب و دیدنی ارائه کرد که در ادامه خواهید دید.