یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه نیاز به شادی دارد تا بتواند زیستِ رو به پیشرفت داشته باشد. تندرستی آدمیان نیز بی شادمانی و امیدواری امکان‌پذیر نیست.

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 3871 ابتلای جدید داشته و جان 55 بیمار را گرفته است.

همشهری آنلاین نوشت: خیابان مولوی و یادگار اسماعیل بزاز، بعد از خیابان مختاری حالا به دومین تقاطع مهم خیابان وحدت اسلامی بدل شده است، اما نام اسماعیل بزاز روی هیچ تابلویی دیده نمی شود. ماجرا به دوره ای برمی گردد که رضا پهلوی دستور داد نام چهار شاعر بزرگ ایرانی را روی چهار خیابان بزرگ تهران بگذارند.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بعد از غذا خوردن، شکم خود را محکم فشار دادید. این موارد نمونه‌هایی از دلپیچه هستند.

سلامت‌نیوز نوشت: ظاهراً سیر می‌تواند در طول 24 ساعت به بهبود بدن کمک کند. از نظر متخصصان مصرف 6 حبه سیر به طور روزانه می‌تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد.

همشهری آنلاین نوشت: پلیس آگاهی البرز با انتشار بدون پوشش تصاویر سارقان مأمورنما از شهروندان خواست چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت و یا أخاذی قرار گرفته‌اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به سمت منزل پسرعمویش در شهرک مسکن تیراندازی کرده بود.

شیرها به عنوان «پادشاه جانوران» یا «پادشاه جنگل» نمادی جهانی از قدرت و شجاعت‌اند. آنها با افتخار به عنوان دومین گونه بزرگ گربه در جهان رتبه بندی می شوند که پشت سر ببرها قرار دارند.

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد وبرق و احتمال آبگرفتگی معابر در هفت استان هشدار داد.

همشهری آنلاین نوشت: گاهی بدن انسان بنا به دلایل مختلف نمی‌تواند مواد مغزی را با تغذیه جذب کند، در این شرایط برای پیشگیری از بروز بیماری‌ها و ضعف سیستم ایمنی بدن مصرف برخی مکمل‌ها یا ویتامین‌ها توصیه می‌شود.

تسنیم نوشت: دادستان کل کشور در نامه‌ای به دادستان‌های کل دو کشور عراق و سوئد، خواستار برخورد با فرد اهانت‌کننده به ساحت مقدس قرآن و مجازات او شد.

زومیت نوشت: داروی طراحی‌شده با هوش مصنوعی با وارد شدن به فاز دوم کارآزمایی بالینی، قدم روبه‌جلوی مهم دیگری در مسیر تأیید و تولید انبوه برداشته است.

ایسنا نوشت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تعطیلی شورا برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده موافقت کردند.

ایسنا نوشت: پلیس آگاهی البرز با انتشار بدون پوشش تصاویر سارقان مأمورنما از شهروندان خواست چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت و یا أخاذی قرار گرفته‌اند، برای تشکیل پرونده و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بخش‌های جنوبی آن پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا به نقل از مدیکال‌نت نوشت: محققان اسپانیایی دانشگاه سیما ناوارا ترکیبی از ایمنی‌درمانی جدید ایجاد کرده‌اند که کارایی را در مدل‌های حیوانی سرطان کبد بهبود می‌بخشد. این روش، اثبات مفهومی است که شالوده‌ای برای کاربرد این درمان در بیماران مبتلا به شایع‌ترین سرطان کبد فراهم می‌کند.