چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین قیمت شاهین در بازار مشخص شد.

قیمت یک دست کله پاچه مشخص شد.

منظور گفت: قیمت خرید تضمینی گندم امسال 17500 تومان به ازای هر کیلوگرم تعیین شده و برآورد ما این است که حدود 190 هزار میلیارد تومان صرف خرید گندم شود.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران طی 24 ساعت گذشته تغییر کرد.

بازار خودرو در ششمین روز هفته شاهد ثبات قیمت‌ها بود.

در زمان حاضر با وجود 34 میلیارد و 950 میلیون مترمکعب آب ذخیره‌شده در سدهای کشور، 67 درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و 33 درصد این ظرفیت خالی است.

سینوپک پیش‌بینی کرد تقاضای چین برای نفت، قبل از سال 2027 و زودتر از انتظار قبلی، به اوج خود برسد.

رئیس پلیس راه البرز گفت: در صورت بروز ترافیک و افزایش حجم تردد جاده چالوس بصورت مقطعی در روز جمعه یک‌طرفه خواهد شد.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (پنجشنبه، دهم خرداد) بازار طلای تهران نسبت به روز گذشته با کاهش 100 هزار تومانی به 40 میلیون و 700 هزار تومان رسید.

اسدالله امیر اصلانی؛ مدیرعامل سابق بانک ملی ایران درگذشت.

مدتی است با طرح موضوع توقف تولید پژو پارس، از سورن پلاس، خودرویی دارای استانداردهای 85گانه، به عنوان جایگزین این محصول یاد می‌شود؛ اما خودروهایی همچون 206 دستی و تارا دستی نیز جزو گزینه‌های پیشنهادی است که در طرح‌های فراخوان در حال ارسال به مشتریان است.

با حضور در برنامه تلویزیونی بازتاب ضمن تشریح وظایف و عملکرد این سازمان، گفت: هدفگذاری صادرات در سال 1403 تا مرز یک میلیارد دلار خواهد بود.

رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه در دولت مردمی سیزدهم تمام متغیرهای پولی تاثیرگذار بر تورم بعد از سال‌ها کاهشی شدند گفت: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های انجام شده در بانک مرکزی، بهبود شاخص‌های اقتصادی ادامه دارد.

پس از رونمایی از کادیلاک لیریک که یکی از اولین خودروهای برقی جنرال موتورز با موتور اولتیوم بود، اکنون نوبت به معرفی برادر کوچک‌تر آن یعنی اوپتیک رسیده است. باوجود اشتراکاتی که این خودرو با شورولت دارد، اما کادیلاک تقریباً از هر نظر یک پله بالاتر است.

بر اساس گزارشی، قاچاق طلا به خارج از آفریقا و عمدتاً به امارات متحده عربی، در دهه گذشته افزایش یافته است و هر ساله صدها تن طلا به ارزش ده‌ها میلیارد دلار به طور غیرقانونی از این قاره خارج می‌شود.

عضو شورای عالی کار گفت: درخواست نمایندگان جامعه کارگری مذاکره کارشناسی با وزارت بهداشت و تدوین جدول غذایی متناسب با فعالیت کارگران و مختص این جامعه هستیم.