چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس اقتصادی عنوان کرد: دولت سیزدهم در حالی بالاجبار به کار خود پایان خواهد داد که به طور کاملا آشکاری از فقدان تخصص و نگاه کارشناسی رنج می‌برد. در واقع مِلاک برای مدیر شدن در این دولت قرار گرفتن در دایره خودی‌ها و همچنین دانشگاه امام صادقی بودن است که اگر اقتصاد با شلختگی بی مثالی روبرو است، به همین دلیل است.

قیمت طلا و سکه امروز کاهش پیدا کرد. هر مثقال طلا 155 هزار تومان نسبت به روز گذشته ارزان شده است.

بازار خودرو در پنجمین روز هفته پس از چند روز کاهش قیمت خودرو، تکان خورد و قیمت‌ها روندی صعودی به خود گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی از کاهش کم‌سابقه تورم مواد خوراکی و آشامیدنی در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت: این وزارتخانه برای کاهش قیمت مواد غذایی، تلاش مضاعف خواهد کرد.

قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با کاهش قیمت بازگشایی شد. افت‌های بیش از نیم‌میلیون تومانی در سکه‌های سنگین این قطعات را در کانال قیمتی پایین‌تر قرار داد. معامله‌گران می‌گویند رفت و برگشت قیمت طلا در محدوده مشخص، فعالان این بازار را دست به عصا کرده است.

قیمت دلار روز چهارشنبه در روند رنج بازگشایی شد، اما در ادامه معاملات کاهش 500 تومانی پیدا کرد. در پنجمین روز هفته اخبار سیاسی اثر مساعد بر بازارهای مالی گذاشت و دلار را بعد از دو روز با کاهش محدود مواجه کرد.

مراسم پایانی یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران»، با حضور عضو شورای اطلاع رسانی دولت، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی و نیز قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار و با اهدای سه نشان ویژه، ایرانسل برای چهارمین سال متوالی در این جشنواره، مورد تقدیر و شایسته دریافت نشان‌های ویژه،...

اسنپ کاربران راننده مبتلا به بیماری ام‌اس را از پرداخت کمیسیون با ارزش بیش از 2 میلیارد و 424 میلیون تومان معاف کرد.

برخی از شرکت‌ها اقدام به واردات و نصب ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی می‌کنند که البته اصلا ارزان نیست.

80 سال پیش 50 تومانی بالاترین رقم برای برگرداندن اشیاء گمشده تلقی می‌شد.

عضو کارگری شورایعالی کار درباره جلسات شورای عالی کار گفت: دو ماه گذشته نشست شورای عالی کار برگزار نشده است. گروه کارگری آماده است که در مورد اصلاح بخشنامه مزدی با شرکای اجتماعی مذاکره کند.

پنج دهه پیش، خودروسازی در ایران کلید زده شد دوره ای که خوشبین ترین مردم در آسیایی شرقی حتی در خواب هم نمی دیدند که روزی کشورشان خودروساز شود. گرچه خودروسازی در ایران از سوی بخش خصوصی شکل گرفت اما پس از انقلاب، دولت یا قدرت سیاسی، صاحب و همچنین موتور محرک تحولات این صنعت شد تا کارکردی سیاسی برای برآوردن آرزوهای دولتمردان وقت پیدا کند و به صحنه جدال و آشتی زیرپوستی قدرت های سیاسی و سرمایه‌داری...

قیمت گوشت قرمز امروز، چهارشنبه، 9 خرداد 1403، اعلام شد. طبق آمار، بهای این محصول ثابت و بدون تفییر مانده است.

قیمت میلگرد امروز 9 خرداد 1403 در بیشتر محصولات آجدار نوسانی و با تغییر کار خود را شروع کرد. همچنین میلگرد ساده روند پایداری در پیش دارد. آیا هیجان به بازار بازگشته است؟

وزیر اقتصاد با بیان اینکه 20 هزار میلیارد تومان از سود سهام عدالت باقی مانده که هنوز پرداخت نشده است، گفت: سازمان بورس علیه آن دسته از شرکت‌ها که به تعهدات خود عمل نکردند اقدام حقوقی می کند.

بیت‌الله ستاریان معتقد است معمولادولت ها در مورد مسکن انفعالی عمل می کنند.