چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

‌فهرست کالاهای معاف از مالیات ارزش افزوده در سال 1403 اعلام شد.

بی‌ام‌و در حال به‌روزرسانی سدان M3 برای سال 2025 است. نمادین‌ترین خودروی اسپرت این شرکت با تغییرات معمول در اواسط عمر خود، مانند چراغ‌های جلوی بازطراحی شده و عناصر داخلی بهینه‌سازی شده، مواجه است. این خودروساز همچنین به مدل کامپتیشن چهارچرخ محرک 20 اسب بخار قدرت اضافه می‌کند.

قیمت خودرو امروز 10 خرداد 1403 در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با افت و خیز همراه بوده است. طوری‌که در روز جاری تغییرات بیشتری نسبت به روزهای گذشته به چشم می‌خورد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک در واکنش به سیاست تعیین سقف اجاره‌بها، گفت: معتقدم به‌دلیل این‌که زیرساخت‌های آن را فعلا نداریم، آن‌طور که باید اثرگذار نیست. البته شاید چند سال آینده این موضوع جواب دهد، ولی در حال حاضر این اتفاق نمی‌افتد.

دولت با به اجرا در آوردن مصوبه افزایش حداقلی 35 درصدی حقوق کارگران در سال 1403 که بدون امضای نمایندگان کارگری به تصویب رسیده بود، مورد نقد جامعه کارگری قرار گرفت.

پیگیری ها از سازمان توسعه تجارت نشان می‌دهد ممنوعیت واردات آیفون همچنان مربوط به مدل‌های آیفون 14 به بعد است و تغییری در این رابطه ایجاد نشده است.

مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی یک روز تمدید شده و بر این اساس متقاضیان تا پایان امشب (پنجشنبه) برای ثبت درخواست خود فرصت دارند.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

قیمت طلا در بازار جهانی 13 دلار ریخت و به 2 هزار و 323 دلار رسید.

گمرک ایران به تازگی در بخشنامه ای از ممنوعیت ورود برند تجاری اپل خبر داده است، پیگیریها نشان می‌دهد حتی مدلهای 13 و پایین ترِ موبایل آیفون که پیش تر مجاز به ورود بودند، ممنوع شده است.

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری در 20 استان، پس از پرداخت کسور فروردین در 25 استان نوبت به تسویه حساب با معوقات بازنشستگان در استان‌های دیگر میرسد.

بی وای دی به‌تازگی از مدل سیل 06 DM-i رونمایی کرد. در کنار این خودرو، نسل پنجم سیستم جدید پیشرانه DM که توسط این خودرو هم استفاده می‌شود، رونمایی شد.

وزیر اقتصاد، گفت: سود سهام عدالت سال 1401 در اسفند سال 1402 واریز شد، اما باقیمانده اندک دیگری نیز وجود دارد که سرجمع آن حدود 20 هزار میلیارد تومان است و عمدتاً سه دسته شرکت‌های فولادی، پالایشی و پتروشیمی هنوز به وظایف خود در پرداخت سود عمل نکرده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ تورم در استان تهران هنوز اعلام نشده که تا هفته آینده همزمان با اعلام نرخ سقف اجاره‌بها مشخص می‌شود.

قیمت دلار روز چهارشنبه در روند رنج بازگشایی شد، اما در ادامه معاملات کاهش 500 تومانی پیدا کرد.

قیمت دام زنده امروز، در حالی که بیشترین بهای گوسفند زنده و کمترین بهای گوساله زنده متعلق به خراسان رضوی است اعلام شد.