چهارشنبه 4 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

‌مدیرعامل شرکت توانیر گفت: در طرح پاداش مدیریت مصرف در نظر گرفته شده به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا 2 هزار تومان به مشترکان پاداش داده شود.

وزیر کار با اشاره به کالابرگ الکترونیک ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک این موضوع جمع‌بندی و ابلاغ شود تا مرحله بعدی کالابرگ الکترونیک اجرا شود.

بانک مرکزی دیروز با صدور اطلاعیه‌ای به بانک‌های کشور، تأکید کرد که تخلف از نرخ‌های سود موجب رقابت کاذب میان بانک‌ها می‌شود.

مهدی تقوی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی درگذشت.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

جوایز جشنواره 1403 فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی اهدا شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال 1400 خبر داد.

طلا در بازار جهانی دوباره وارد فاز ریزشی شد.

بررسی ها نشان می‌دهد که بانک مرکزی به شکل کنترل شده ای در حال افزایش نرخ ارز در بازار رسمی است.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1402 صفر امروز نهم خرداد 830 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1401 با کارکرد 35 هزار کیلومتر 670 میلیون تومان اعلام شده است.

کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در 25 استان کشور پرداخت شده است.

بشیر عمرانی گفت: از تمامی بیمه‌شدگانی که تاکنون در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند دعوت می‌کنیم در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام در این سامانه به نشانی es.tamin.ir اقدام کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق و دستمزد براساس مصلحت کشور و کارگران افزایش داده شده است و امیدواریم متوسط افزایش حقوق در 1403 از نرخ تورم سبقت بگیرد.

بازار خودرو در چهارمین روز هفته تقریبا با ثبات قیمت اغلب خودروها مواجه بود؛ اگرچه برخی خودروها کاهش 5 تا 20 میلیون تومانی قیمت را تجربه کردند.

ایده اولیه واردات خودروی اقتصادی بی‌نتیجه بوده است. البته همان‌طور که از قیمت‌ها مشخص است، واردات این خودروها برای خریداران خودروهای میان‌رده و بالارده منافع چشمگیری خواهد داشت؛ چراکه قیمت آنها حتی با اضافه شدن عوارض و مالیات، بازهم 50 درصد زیر قیمت بازار سیاه فعلی خودروهای وارداتی در بازار است.

گران‌شدن قیمت ملک باعث شده که بسیاری از شهروندان برای خرید یک خانه نقلی به سمت مناطق جنوبی تهران بروند؛ همین افزایش تقاضا، قیمت آپارتمان را در مناطقی مانند نعمت آباد، خاوران و شهرری و... نجومی کرده است. اکنون برای خرید یک خانه 50 متری در این مناطق باید حداقل 3 میلیارد تومان بپردازید.