دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

هزینه ارسال یکی از دغدغه‌های کسانی است که خرید اینرنتی می‌کنند. در واقع به نظر بیشتر کاربران این هزینه بالاست و خریدشان را کم‌صرفه می‌کند.

قیمت ربع سکه امروز تا 12 میلیون و 400 هزار تومان پیش رفت. حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا فردا برای شکستن هیمنه بازار سکه آغاز می‌شود اگرچه حراج شمش هنوز نتوانسته قیمت طلا را پایین بیاورد

امکان ثبت‌سفارش خودروهای وارد شده به مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی به سرزمین اصلی در سامانه جامع تجارت فراهم شده است.

سال 2018 بود که بانک جهانی اعلام کرد که 0/5 درصد از مردم ایران (معادل 420 هزار نفر) زیر خط فقر مطلق (درآمدی کمتر از 1/90 دلار در روز) قرار دارند. همچنین بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در سال 97، بین 23 تا 40 درصد از کل جمعیت ایران زیر خط فقر به‌سر می‌برند.

اخیرا فیلمی از یک خودروی خورشیدی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که حاکی از آن است که این خودروها به زودی بازار خودرو آینده را در دست خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از تمدید یک هفته‌ای برای دریافت سود سهام عدالت متوفیان در سال 1402 خبر داد.

BYD SONG PLUS خودروی شاسی‌بلند جدید چینی است که راهی ایران خواهد شد.

مرکز آمار بیشترین و کمترین افزایش قیمت خوراکی ها در بهمن ماه را اعلام کرد که بر اساس آن، بیشترین افزایش قیمت مربوط به شیرخشک، ماهی قزل آلا و گوشت است و بیشترین کاهش قیمت نیز مربوط به برنج ایرانی و مرغ است.

با افزایش قیمت بیت‌کوین (BTC) به بالاتر از 62 هزار دلار در حالی که چندین آلتکوین نیز به‌طور قابل توجهی افزایش یافتند، رمزارزهای برتر حرکت مثبتی را ثبت کردند.

داوود منظور می‌گوید: آن‌چه مبنای پیشنهاد و تصمیم ما در دولت برای افزایش حقوق و دستمزد است، تورم انتظاری سال آینده است. ما امیدواریم در مذاکرات میان تشکل‌های کارگری و دولت بر همین مبنا به یک نرخ معقول افزایش دستمزد برسیم تا موضوع تورم انتظاری از کنترل خارج نشود.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مهلت عرضه 12 خودروی وارداتی جدید به متقاضیانی که سال قبل اقدام به ثبت‌نام کرده بودند، امشب به پایان می‌رسد.

به دنبال جهش شدید قیمت طلا در بازار جهانی، قیمت طلا و سکه در بازار ایران افزایش یافت.

وانت نیسان را شاید بتوان بعد از پیکان وانت ارزان‌ترین خودروی کار بازار ایران دانست.

به گفته مسئولان، همچنین این که هیچ یک از خدمات مربوط به سهام عدالت نیازمند پرداخت هزینه نیست و تمام خدمات مربوطه از جمله پرداخت سود سهام عدالت کاملا رایگان است.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1402 صفر 825 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین دنده‌ای مدل 1402 صفر 666 میلیون تومان قیمت خورده است.

نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار گفت: زمزمه‌های افزایش دستمزد کارگران، هم‌پایه حداقل حقوق کارمندان هم که به گوش می‌رسد، نمی‌تواند ادعای صحیحی باشد چرا که روند تعیین دستمزد کارگران با کارمندان ذاتاً متفاوت است. انشالله با ارائه و بررسی اعداد و آمار دقیق مراجع رسمی در شورای‌عالی‌کار، تا پایان سال تکلیف دستمزد کارگران را در نهایت سه جانبه‌گرایی تعیین خواهیم کرد؛