دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در آخرین روزهای سال 1352 انواع سکه طلای پهلوی گران شد.

بازارهای سنتی ایران در هفته دوم اسفند روی بازدهی مثبت را دیدند و حتی اوراق سی درصدی نیز وضعیت مناسبی را در گزینه‌های سرمایه‌گذاری از آن خود کرد اما بازار سرمایه همچنان رنگ قرمز پررنگ خود را برای سهامدارنش به نمایش گذاشت.

مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و تعاون در هفته جاری به منتفی شدن تعیین دستمزد سال آینده کارگران به شکل منطقه ای، برگزاری جلسات دستمزد از هفته آینده، افزایش توان صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون و حل مشکل وام اشتغال زنان سرپرست خانوار اختصاص داشت.

کانسپت جدید تمام برقی کرایسلر با شعاع حرکتی نامحدود منتشر شده‌است.

سهامداران مراقب پیامک‌های جعلی درباره دریافت سود سهام عدالت باشند.

یورو تایم گزارشی از پادما شری، مدیر سابق مرکز مطالعات آسیای مرکزی در دانشگاه کشمیر در مورد هدف گذاری هسته ای ایران در بیست سال آینده منتشر کرد.

در بازار خودروهای وارداتی قیمت ها افزایش یافت.

در این مطلب، نگاهی به طراحی خودروهای مختلف ایرانی خواهیم داشت که از روی ماشین‌های مشهور جهان کپی شده و یا الهام گرفته‌اند.

وجوه ارسالی مهاجران به ایران تا نیمه اول سال 2022، توسط بانک جهانی منتشر یا تخمین زده می‌شد. جریان وجوه ورودی به ایران از سال 2011 هیچ تغییر چشمگیری نداشته است.

آگهی نخستین جلسه حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران و همچنین شیوه‌نامه نحوه برگزاری این حراج منتشر شد.

حتی خودروی سطح پایه رولزرویس، یعنی سدان گوست، حدود 350 هزار دلار قیمت خواهد داشت؛ اما در مقایسه با لوکس‌ترین خودروی این شرکت، معمولی و ارزان قیمت به نظر می‌رسد، خودرویی که گفته می شود بیش از 30 میلیون دلار (معادل هزار و 752 میلیارد تومان!) قیمت دارد!

رئیس پیشین اتاق بازرگانی ایران و کویت گفت: کویت هنوز در دادن ویزا به تاجران به ویژه ایرانی سختگیری زیادی دارد و به عبارت دیگر امکان ورود تاجران جدید به بازار کویت وجود ندارد.

ایپکو در حاشیه سیزدهمین همایش موتورهای درون سوز، از نسخه هیبرید دنا رونمایی کرد.

اخیرا بخشنامه‌ای از سوی شورای قیمت‌گذاری و اتخاد سیاست‌های حمایتی در خصوص قیمت خرید حمایتی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ها ابلاغ شده که به گفته یک کارشناس صنعت طیور این مصوبه مربوط به تغییر قیمت مصوب مرغ زنده در بازار نیست.

قیمت طلا در بازار جهانی باز هم گران شد.

در حالی که تا چند سال قبل رمزارز مفهومی در حاشیه و مختص به علاقه‌مندان به آن بود، امروز کمتر کسی را می‌توان یافت که نام بیت‌کوین را نشنیده باشد. همین گسترش موجب شده تا اقتصاددانان نیز مطالعاتشان را به سوی این پدیده نوظهور معطوف کنند.