دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

کاتالوگ سدان هاچ‌بک بنز A 180، خودروی جدید سامانه جانبازی منتشر شده‌است.

واردات خودروهای سنگین فقط به شرط اسقاط انجام می‌شود و همین باعث ایجاد یک بازار سیاه شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل حقوق دستمزد را نه دولت و نه وزارت کار مشخص نمی‌کند شورای عالی کار که متشکل از نمایندگانی از جامعه کارگری، کارفرمایی و سه نمایندگان دولت است‌، مشخص می‌کند.

داده‌های جدید مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که تورم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در بهمن 1402 به 45.1 درصد رسیده است. در بین 10 مواد غذایی مورد بررسی، گوشت قرمز با تورم 93 درصدی رکورددار است.

شاید شما هم بعد از ثبت سفارش در فروشگاه‌های اینترنتی، برای دریافتش سردرگم شده باشید. ممکن است ساعت‌های تحویل سفارش با زمانی که در خانه یا محل کار هستید هماهنگ نباشد یا اصلا در خانه نباشید تا خریدتان را تحویل بگیرید.

تغییرات نرخ خودرو در بازار ایران به مولفه‌های بسیاری بستگی دارد. بازار خودرو به طور سنتی زمانی که به شب عید نزدیک می‌شود، نوساناتی را تجربه می‌کند؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین سوالات متقاضیان بازار این است که تا پایان امسال، نرخ خودرو چه تغییراتی خواهد داشت.

در ماه پایانی سال 1402، اسنپ رکورد 5 میلیون و 139 هزار و 65 سفر روزانه در سرویس خودرو و باکس را زد. این رکورد در روز چهارشنبه، دوم اسفند، ثبت شد.

گلف GTI به سامانه جانبازان اضافه شده‌است.

فردی که سبدی شامل 11 قلم کالای اساسی به مبلغ 743 هزار تومان را بخرد، دولت حدود 220 هزار تومان در قالب اعتبار شارژ شده پرداخت میکند

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در طرح فجرانه کالابرگ مردم آزاد هستند از هر نام تجاری خرید کنند.

نمایندگان کارگری شورای عالی کار معتقدند ما هنوز دورنمایی از زمان برگزاری جلسات کمیته دستمزد و شورای‌عالی کار نداریم و نمی‌دانیم کجای کار ایستاده‌ایم.

ژیان از جمله خودروهای جذاب و خاطره‌انگیز برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود.

وزیر نفت با بیان اینکه تا این لحظه در هیچ جای کشور در بخش خانگی قطعی گاز و افت فشار نداشتیم از مردم خواهش کرد که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

بازار ارز به رشد قیمت‌های خود ادامه می‌دهد. برخی فعالان آزاد در تلاشند با تشدید جو افزایشی نرخ ارز را بالاتر از سقف روزانه معامله کنند. دلار در پله آخر کانال 57 به فروش رسید و نرخ فردایی نیز با اختلافی 450تومانی در کانال بالاتر ثبت شد. در این میان بانک مرکزی زمان عرضه سکه‌های طلای بدون تاریخ خود را 13اسفند ماه اعلام کرد. فشار تقاضا همچنان بازیگر اصلی بازار ارز تهران در روزهای اخیر است.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ 9 اسفند 1402 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.