دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

انتشار گزارش عملکرد بیمه ملت در یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 1402 در سامانه کدال نشان‌دهنده تداوم روند صعودی این شرکت در مسیر موفقیت و تثبیت سودآوری است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: عرضه سکه در مرکز مبادله ایران در شرایطی که زمان و قیمت عرضه دقیق‌تر مشخص شود، می‌تواند نقشی مهمی در کاهش قیمت سکه و حباب آن ایفا کند؛ ولی در کل می‌دانیم که این عرضه قطعا آثاری بر قیمت و حباب سکه در بازار دارد.

یک تولید کننده می‌گوید: در بازار، معاملات عمده و خرید و فروش کالا به صورت چکی، موضوع عجیب و تازه‌ای نیست، اما فروش چکی پیراهن مردانه به مشتریان خُرد جای سوال دارد!

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.04 درصد افزایش به 2031 دلار و 22 سنت رسید.

آخرین گزارش مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که به این راحتی‌ها دیگر نمی‌شود در تهران با کمتر از 2 میلیارد تومان خانه خرید.

تفاوت‌های چشمگیر در سطح درآمد و هزینه‌های زندگی در مناطق مختلف کشور، ضرورت تعیین دستمزد متناسب با شرایط هر منطقه را ایجاب می‌کند.

وزیر اقتصاد از واریز دومین مرحله سود سهام عدالت تا 25 اسفندماه خبر داد.

اقتصاد ایران در نیم‌قرن اخیر شاهد نارسایی‌هایی بوده است. در این بین کاهش ارزش ذاتی ریال موردی است که محل بحث بسیاری از فعالان اقتصادی است.

هنگامی که از سیستمی بودن فساد سخن می‌گوییم، برخی اعتراض می‌کنند که این به معنای تن دادن آگاهانه یا ذینفع بودن سیستم و مدیران آن در فساد است.

نوسان قیمت‌ها در بازار ارز در حالی است که تنها 20 روز تا پایان سال 1402 باقی مانده و این سوال از ذهن بسیاری می‌گذرد که دلار در سال آینده چه مسیری را طی خواهد کرد.

بازار خودرو طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 3 تا 15 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی بور.

رئیس مرکز اطلاعات مالی گفت: در کشور ما هنوز رمز ارز فاقد مجوز است و قانونی نیست و به عنوان یک فعالیت با زمینه پولشویی به آن نگاه می‌کنیم.

محمد کشتی آرای، عضو اتحادیه طلا و جواهر گفت: با توجه به اعلام قبلی بانک مرکزی در خصوص واگذاری سکه طلا از طریق حراج در تالار طلای مرکز مبادله ایران موجب شد تا حباب سکه با کاهش نسبی رو به رو شود.

قیمت خودرو، امروز، سه‌شنبه، 8 اسفند 1402، در بیشتر محصولات صعودی گزارش می‌شود. پژو پارس یک روز پس از توقف رسمی تولید رکورددار گرانی در بازار امروز شد.

وزیر نفت افزود: از عموم هموطنان درخواست می‌کنم با خاموش کردن یک بخاری اضافی یا کاهش دمای سیستم گرمایش مرکزی و یا گرم کردن یک اتاق در منازل و محیط کار، خادمان خود در وزارت نفت را در تأمین گاز برای دیگر هموطنان به‌ویژه در نیمه شمالی کشور یاری کنند.

کاندیداهای چهارمین جشنواره نهال فین‌تک بعد از داوری در روزهای 3 و 4 اسفند اعلام شدند.