دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

طبق اعلام بانک مرکزی، از مجموع معادل 340.9 میلیون دلار حواله ارزی عرضه شده در سامانه نیما، فقط 166.1 میلیون دلار معادل نیمی از آن به فروش رفت.

یک عضو شورای عالی کار معتقد است: هرجور محاسبه کنیم امسال سبد معیشت بالای 20 میلیون تومان است.

در حالی که کمتر از 20 روز به پایان سال 1402 باقی مانده نه خبری از تعیین دستمزد شده و نه مشخص است که میزان افزایش حقوق در سال آینده چقدر است.

قیمت دلار روز چهارشنبه، در روند صعودی قرار گرفت اما در پایان معاملات، روند قیمت‌ها در بازار ارز کمی تعدیل شد. تحلیلگران بازارهای مالی می‌گویند قیمت درهم در سقف سالانه خود قرار دارد و همین موضوع امکان صعود دلار به کانال بالاتر را افزایش می‌دهد.

دلار در عصر روز گذشته با رشد قیمتی 550 تومانی به نیمه کانال 58 هزار تومانی رسید. سکه نیز در سطوح قیمتی انتهای کانال 33 میلیون تومانی معامله شد. تحلیلگران معتقدند که احتمال واکنش بازارساز به این نرخ‌ها وجود دارد.

مبلغ مرحله دوم سود سهام عدالت اعلام شد.

قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با روند قیمت دلار همراه شد. دلار روز چهارشنبه با افزایش قیمت بازگشایی شد و در ادامه، کاهش داشت. بازار طلا نیز از این روند پیروی کرد.

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو، حاکی از افزایش 5 تا 20 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی بود.

جدیدترین قیمت دام زنده در سراسر کشور امروز چهارشنبه 9 اسفندماه 1402 اطلاع رسانی شد.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: شرکت مقرری‌بگیران بیکاری در دوره‌های مهارت‌آموزی سازمان فنی و حرفه‌ای الزامی است.

قیمت روز خودروی سمند در بازار و کارخانه اعلام شد.

سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اطلاعیه‌ای درباره وراث متوفیان سهام عدالت منتشر کرد.

داده‌های جدید مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که تورم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در بهمن 1402 به 45.1 درصد رسیده است. در بین 10 مواد غذایی مورد بررسی، گوشت قرمز با تورم 93 درصدی رکورددار است.

در این مطلب، نگاهی به طراحی خودروهای مختلف ایرانی خواهیم داشت که از روی ماشین‌های مشهور جهان کپی شده و یا الهام گرفته‌اند.

فروشندگان خودرو می‌گویند روند صعودی قیمت دلار باعث کاهش معاملات خودرو شده و خریداران به سختی بتوانند محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند و اگر کسی بخواهد خودرویی خریداری کند با پاسخ منفی فروشندگان روبرو می‌شود و حتی در برخی از موارد خودروها از شهرستان راهی تهران می‌شود تا در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

امنیت غذایی در چین با جمعیت 1.4 میلیارد نفری آن، یک اولویت برای این کشور است. با این حال، این کشور با چالش‌های متعددی مواجه است، زیرا از نظر اراضی شور - قلیایی در مرزهای جغرافیایی خود رتبه سوم جهانی را دارد.