یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1403 اعلام شد.

معاون روابط کار با اشاره به اصلاح قانون بیمه بیکاری گفت: در حال اصلاح موادی از قانون بیمه بیکاری با حضور شرکای اجتماعی هستیم که اصلاحات آن در هیئت دولت مطرح است تا بتوان بعد از اصلاح به عنوان لایحه دولت به مجلس ارسال کنیم.

معاون شهرسازی و معماری تهرن اخیرا از طرح بازسازی بخش‌هایی از بافت فرسوده تهران با کمک چینی‌ها خبر داده است. با توجه به این که معضل مسکن و بافت‌های فرسوده در تهران مدت هاست مورد توجه قرار دارد فرارو با دکتر بیت الله ستاریان کارشناس حوزه مسکن در این خصوص گفتگو کرده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تغییر ذائقه مردم باعث شده که ما واردکننده جوجه یک‌روزه از انگلیس باشیم و ما باید ذائقه مردم را به مرغ یک کیلو و 800 گرم تغییر بدهیم تا نیاز به واردات جوجه یک‌روزه نداشته باشیم.

در حال حاضر بسیاری از هوادران فوتبال برای تماشای مسابقات جام ملت‌ها به سراغ پلتفرم‌های پخش زنده رفته‌اند، اما کدام یک بهتر است؟ در ادامه همراه ما باشید.

وزیر اقتصاد گفت: بانک مرکزی در جهت این است که نرخ دلار به قیمت‌های قبل برگردد و علائم و رفتار چند روز اخیر بازار هم نشان داده که اقدامات بانک مرکزی موثر واقع شده است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشوربا بیان اینکه بهبود قدرت خرید کارگران در گرو کنترل تورم است گفت: به علت پایین بودن دستمزد شاهد پدیده بیکاری ارادی در جامعه هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح‌های توسعه درمان دنبال می‌شود.

وزیر اقتصاد به ماجرای مسدود سازی حساب 400 فروشنده صنف طلا و جواهر ورود کرد.

سال گذشته و هنگام تعیین افزایش حقوق کارگران، دولت براساس چند وعده روشن، افزایش حقوق را مهار کرد.

رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق معتقد است: در صورتی که شرایط منطقه عادی شود، نرخ ارز به قبل برمی‌گردد.

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم‌وطنان می‌توانند از 11 قلم کالای اساسیِ این طرح در 210 هزار فروشگاهِ کشور خرید کنند.

ریزش قیمت‌ها در بازار خودروهای خارجی وارد فاز جدیدی شد.

حق ندارید بیش از یک میلیارد تومان به‌حساب افرادی که پرونده مالیاتی ندارند، منتقل کنید. این اولتیماتوم جدید مرکز اطلاعات مالی یا گمرک مالی کشور است که به بانک مرکزی نامه زده

اونس طلا در بازار جهانی طی یک هفته گذشته نزدیک به 10 دلار ریخته است.