یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادانلاین نوشت: این احتمال وجود دارد که ایرانی‌ها در میان سکه‌ها به ترتیب ابتدا ربع سکه و بعد از آن نیم سکه و در نهایت سکه کامل را بیشتر در الویت خرید خود قرار دهند.

شرکت Xpeng با تولید خودروهای برقی خود، به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌است.

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: نانوایان تهران برای کسب امتیاز لازم کارنامه نانی‌نو، باید هر گیسه ارد را در نان تافتون به 22 نفر، نان بربری به 32 نفر و در نان لواش به 40 نفر با کارت بانکی متفاوت بفروشند.

اکونگار نوشت:«مزد منطقه‌ای بخشی از قانون کار است که در بیست سال اخیر مغفول مانده و به آن توجه نشده. در بحث مزد، قانون کار دو موضوع را مطرح کرده، اول «مزد برای مناطق مختلف» و دوم «مزد برای صنایع مختلف»؛ بنابراین قانون بر مزد منطقه‌ای و مزد اصناف تاکید دارد».

بررسی‌ها نشان می‌دهد در ماه اول زمستان، قیمت دلار 7.4 درصد، سکه 9.6 درصد وطلا 9.7 درصد بازدهی برای سرمایه‌گذاران داشته؛ این در حالی است که بازدهی بورس منفی بوده است.

اطلاعات آنلاین نوشت: هفتاد سال قبل، خودرو های بنز دوباره به خیابان‌های تهران برگشتند.

گوینده هوشمند «راوی» امکان جدیدی برای شنیدن کتاب‌های صوتی است که اخیرا در فیدیبو فعالسازی شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. این سرویس هوشمند امکان اضافه کردن صدای هوشمند به برخی از کتاب‌های متنی، موجود در سرویس اشتراکی فیدی‌پلاس، را فراهم کرده است.

همشهری آنلاین نوشت: بخشی از گوشت قرمز که با ارز نیمایی وارد کشور و در شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود، به جای اینکه به دست مردم مصرف‌کننده برسد، راهی رستوران‌ها می‌شود و ضعف نظارت بر سازوکار توزیع این گوشت‌های عرضه شده انتقاد شهروندان را به همراه داشته است.

ایسنا نوشت: همچنین مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت نیز درباره جدیدترین وضعیت واردات خودروهای کارکرده گفته بود: هیئت وزیران پلاک گذاری را در فاز اول برای خودروهای کارکرده در مناطق آزاد مصوب کرده و آیین نامه هم به زودی ابلاغ می‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: خودروها و موتورسیکلت‌هایی که بیمه شخص ثالث نداشته باشند، در لیست خاکستری قرار می‌گیرند.

صبح امروز شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه تلگرام رفع فیلتر شده است که این خبر تأیید نشده است.

ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم بهمن ماه) 60 لیتر سهمیه بنزین خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود.

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت دار فانی را وداع گفت.

قیمت ارز، طلا و سکه در بازار تهران طی 24 ساعت گذشته تغییر کرد و قیمت سکه و دلار ریزشی بود.

مشاغل معاف از مالیات کارتخوان، مشاغل کوچک و متوسطی هستند که باتوجه به سقف درآمدی از پرداخت مالیات معاف شده‌اند.

قیمت روز انواع لاستیک خودرو در بازار مشخص شد.